Siljete!

Gratulerer så mye!! når var det?[:D]

ORIGINAL: Margrethe82

Gratulerer med gutten[:)]

tusen takk for gratulasjoner![:D] det var veldig koslig![:D][:D] Er nok ikke så aktiv her inne, men er innom og titter litt innimellom likevel!

Johan er nå blitt 1 uke å 2 dager. Ble født 5 dager over termin kl 23.48 den 18 oktober. Han var 3680 gram å 50 cm lang! En velsakpt å alldeles nyyyyydelig gutt!!! [:D]

Fødslen var heller langdryg[&:] Begynte med rier i 20.30 tia på lørdagskvelden.....dro inn på sykehus i 3 tia på natta med 3-4 min mellom riene. kun 2 cm åpning å ikke så modent....dabbet av etterhvert så vi ble sendt hjem igjen på morgenen.
Riene kom veldig uregelmessig, fra 30 minnutters mellomrom til 3 minutter. slitsomt. ble ikke noe søvn hverken natt til søndag eller natt til mandag. [:o]
Så på mandag utover formiddagen begynte rien å bli ganske lange å vonde, men fremdeles ikke så veldig regelmessig. snakket med føden , men fikk beskjed om å bare holde meg hjemme da d ikke hørtes ut som om d var no på gang enda.

Utover dagen ble det bare verre. rien varte i nesten 90 sekunder og noen var så vonde at jeg bare lå å skrek nesten. så plutselig ble det 3-4 minutters mellomrom en periode igjen før de dabbet av litt, før d igjen tok seg opp.
Da var jeg så sliten at jeg ringte på føden igjen, men fikk fremdels beskjed om å holde meg hjemme fordi de ikke var regelmessige. men da masa jeg meg inn for å bli undersøkt. var så sliten å det var så vondt.
Jordmora som jeg snakket med var den samme som tok imot meg å hun sa at jeg måtte nok sikkert dra hjem igjen, men der tok hun feil heldigvis!!! For da var det 6 cm åpning. Så der ble jeg værende [:)]
Johan ble født 4 timer etter jeg kom på sykehuset. alt gikk greit, brukte kun lystgass denne gangen, funka veldig bra imotsetning til sist. Slapp heldigvis sugekopp denne gange, så d var en helt normal fødsel. Men spurte om de ikke kunne ta livet av meg underveis[8D] hehe, veldig sliten å rusa på lystgass. huff!

Så nå koser vi oss bare hjemme! Han er en rolig å snill liten gutt som bare må ammes 1 gang om natta. Har nok vært veldig heldige med både storesøster og han, en smule bortskjemt er vi tror jeg![:D]
Ingrid Linnea er stolt storesøster som hjelper til med stell og vugger vogga å koser med lillebror. Litt skuffet over at han ikke fikk navne cowboy da. hehe ![:)]

Ja skjønner ikke hvordan hun fant på cowboy, men det har hun snakket om i flere mnd. Hehe så noen ganger når noen spør hva han heter så sier hun cowboy å flirer. hehe[:)]

Ja den bl litt vel langdryg ja....slitsomt å nesten ikke få sove noe på 2 døgn, ble også heller lite med søvn natt til tirsdag så har egentlig først nå begynt å kommet inn i normalt gjenge!
Men såååå verdt all smerte når man ser hvor vidunderlig resultate blir ja![:D]

Gratulerer så mye med gutten! [:)]

Gratulerer så masse[:D] godt å være ferdig tenker eg[;)][:)] Nyt tiden sammen med den lille ,dei vokser så fort[:)]

Back
Topp