SiljeC

Tove81

Elsker forumet
Ville bare ønske deg lykke til i dag! er kjempespent på å høre hvordan det går? Når har du time? 

Så koselig Tove!! Jeg er helt nærvevrak!! Reiser om en time, har time kl 14.30. Aaaalt for lenge til!!

hehe er jo bare litt over en time til da silje :D det går fort! :)

He, he! Ja, jeg vet:P Nå går tiden nesten for fort!!! Vil bare legge meg under dyna, jeg[:D] Men må vel gå å lage meg noe mat i stedet, skal rett på personalmøte i bhg etterpå, så blir lenge til neste måltid:P

Det kommer til å gå kjempefint![:D] Det er ingen grunn til at det ikke skal gå bra nå.. Spent om du får vite kjønnet i dag, eller vil du vite det? 

Vi så jo at alt var bra i uke 14, så alt er nok bra nå også:) Men tror det bare er litt for å beskytte meg selv jeg tenker sånn, tilfelle det går galt enda en gang. Fikk vite kjønnet i uke 14, vi:P Minsten lå å skreva og viste seg frem:D He, he! Men har bestemt oss for å holde det hemmelig enn så lenge:)

hihi oja så dere vet det allerede[:D] så gøy! Ja da er det bare å begynne å handle inn riktig farge da[;)] Lykke lykke til på ul, dette kommer til å gå kjempefint! Heldig du som skal om så kort tid, jeg må selv vente heeeeelt til den 20 oktober.. men tiden går heldigvis fort! Gleder meg til oppdatering senere da![:D]

Back
Topp