Silje!!!

MV07

Gift med forumet
Hvor på Lanzarote var dere?  Vi skal til syden i mars og har lyst å reise dit [:D]

Puerto del carmen tror jeg det var..
Vi lå på et hotell så lå ganske langt i fra "byen" så vi måtte helste gå oss ihel.. hehe..
Men jeg synes det var en kjempe fin plass.. [:)]

Er egentlig ganske enig i at det var veldig mye turist plass ja.. samme i alle butikkene, (å typen min skulle se i alle sammen) hehe...
Men synes det var en ganske fin plass for det om.. Men hadde nok aldri klart 2 uker..

Vi giftet oss i Puerto Del Carmen i fjor    Syns det var en helt fantastisk øy, men vi leide hus og denne gangen vil vi leie en ferieleilighet. Vi bodde i Playa Blanca sist, det er så mange forskjellige hoteller. Var det bra det dere lå på?   

Vi leide bil og var rundt på hele øyen, kjempe mye å se på [:D]

Det hotelle vi lå på synes jeg var ganske så bra..
Lå ca bare et steinkast i fra flyplassen, men synes egentlig ikke det var så mye lyd for det om..
bare litt spennende.. hehe..[:)]

Jobben til foreldrene mine hadde 5 feriehus på Lanzarote, så der har jeg vært 3 ganger. Syns det er helt greit, typisk syden. Vi bodde oppi åsen, ca 10-15 min gange fra byen. Like ved Casas Heddy (Røde Kors sitt feriested).[:)]

Vi var oppe ved Timanfaya (ved vulkanene, helt sykt landskap. Også var vi ved et vakkert utkikkspunkt, så langt utover havet. Var også ved Club La Santa, der ble jeg tatt av understrømmer. Trodde seriøst jeg skulle dø. Men min daværende kjæreste dukket under og dyttet meg innover. Svømte og svømte, men kom ingen steder. Heldigvis gikk det bra. Men kjempeekkelt

Helt sør på øya ligger Papagayo-stranda, der er det veldig vakkert. Veldig idyllisk, med kritthvit strand. Ligger i en bukt,  så det var vindstille.[:)]

Mye å se og oppleve på Lanzarote. Vi trivdes best på restaurantene i gamlebyen vi. Gode fiskemiddager der.[:)]

Back
Topp