silikonpuppspørsmål

miriamsmamma

Elsker forumet
Hvis man har fått hengepupper av amming og tar silikon og får fine pupper, Og da igjen blir gravid, får man da hengepupper igjen??

ville tro det ja.... siden de, som du vet like godt som jeg, vokser ganske mye i et svangerskap.

Huden strekker seg jo enda mere så de blir jo slappere da,men sikkert ikke på samme måte... Bedre og vente til alle barna har blitt født.. [:D]
Kjenner en som tok silikon og fikk barn igjen,ble Enda mere strekkmerker og det ble ikke pent[&:]

Det finnes jo ikke en garanti på at de ikke vil henge da!! [&:]
Garantien er jo at om det skulle skje noe med implantatene...
De fikser ikke puppene på nytt om noen har ammet eller de har voks og deretter minsket igjen... Huden er forskjellig på folk så ikke lett og vite...[;)]

Jeg har silikon under muskelen. Er fortsatt fine og faste i fisken[;)]
Muskelen flytter jo ikke på seg pga tyngdekraften så det "fyllet" blir jo sittende på samme plass uansett amming eller ikke.

ville venta til du var ferdi med alle barena før du gjorde det[;)]

Jeg ville nok ha venta, sånn i tilfelle. Hadde jeg tatt silikon nå, for så bli gravid igjen kort tid etter, og vært så uheldig og fått enda mer strekmerker og hengpupper, ville det jo ha vært bortkastede penger [;)] sånn for sikkerhets skyld, siden det finnes jo ingen garanti for at akkurat du eller jeg skal være den " heldige " som slipper.

ORIGINAL: Lissyjane

Hun betalte 35000 for puppene sine og OM hun skulle få hengepupper så opererer de henne jo. Og du må gjerne høre med volvat om de har sånne forsikringer. Garanti er det samme som forsikring. Jeg har ikke sagt at de har garantert henne at hun ikke får hengepupper jeg skrev at det er garantert at de fikser det om det skulle skje.
hva skjer med puppen da? skjærer av hud eller legger inne ect?

ORIGINAL: kakkeline

ville venta til du var ferdi med alle barena før du gjorde det[;)]

det er jeg veldig enig, har silikon selv, og etter at jeg fikk sønnen min og ammet han i kun 3 mnd(grunnet trange melkekanaler) har puppene mine blitt slappere så etter at jeg har fått de barna jeg skal ha, så skal jeg rette på de igjen

Mine ble jo litt tyngre ja. Hvis du har en del bryst fra før og har innlegg, vil jo de normal synke litt.

Hvis du har ammet og brystene henger, så bør man kanskje ta en brystløft før innlegg. Hvis ikke vil man bare få større tunge bryster.

Så bør man tenke på hard kapsel også, for det er noe jæv.. dritt.
Første operasjon er gratis innen 5 år etter silikoninnlegg på fornebuklinikken. Men det kommer ofte igjen, dessverre og da koster det.

Det og operere under muskelen gjør man ikke om man har litt heng eller litt størrelse på brystet. Ser feil ut sa kirurgen til meg.

Men jeg er fortsatt fornøyd altså, bare så det er sagt.

hakke peil.. men vet det er mange som ikek kan amme med silikon da.

Back
Topp