Silikonpupper, før og etter?

Heffalompenbaby

Elsker forumet
Inspirert av min egen treningstråd..
Noen som har vært gravid med silikon og ammet?

Føler mine har forandret seg VELDIG etter amming.. :/

De forandret seg mye allerede etter første barnet. Og da ammet jeg bare et par uker. Ammet ikke nr to, men nr tre ammet jeg 5 måneder. De er ikke faste og struttende lenger akkurat :p

Puppene endrer seg i og etter et svangerskap uavhengig av amming.
Mange tror de vil fortsette å ha "unge" pupper hvis de ikke ammer, og mange har fått seg en overraskelse der. :P

Veldig mange opplever store forandringer uten silikon også. Jo større bryster man har, jo mer vil jo tyngdekraften spille inn, når hormonene påvirker elastisiteten i huden. Noen har jo forholdsvis små brystimplantater og små bryster fra før, andre har store naturlige bryster. Så tror ikke dette direkte har noe med silikonen å gjøre.

Det er hormonene i svangerskapet som påvirker til økt vekst og utvikling av brystvev, samt elastisitet i huden. Og så forsvinner jo disse hormonene etterhvert etterpå...

Veldig mange opplever store forandringer uten silikon også. Jo større bryster man har, jo mer vil jo tyngdekraften spille inn, når hormonene påvirker elastisiteten i huden. Noen har jo forholdsvis små brystimplantater og små bryster fra før, andre har store naturlige bryster. Så tror ikke dette direkte har noe med silikonen å gjøre.

Det er hormonene i svangerskapet som påvirker til økt vekst og utvikling av brystvev, samt elastisitet i huden. Og så forsvinner jo disse hormonene etterhvert etterpå...
Jeg er litt grønn på dette selv etter å ha ammet et barn en kort periode, men jeg leste på en annen tråd her og fikk nesten inntrykket av at det var nokså normalt å gå opp i str etter amming også. Etter det dere skriver, vil det samme gjelde med tyngrekraften på tross av str økning? Unnskyld hvis dette er et dumt spm.

Mine har ikke endret seg ennå, etter 9 mnd med amming - mulig det kommer når jeg slutter helt :)

Back
Topp