silikon

~ine~

Forelsket i forumet
hei[:)]
dere som har tatt silikon i puppene... hvor gjorde dere dette?og er dere fornøyde?med resultat,oppfølging og alt sånn?
å hvor mye betalte dere?

slenger meg på jeg oxo.[:)] Har sinnsykt lyst på silikon, det eneste som stopper meg er pengene[:(]

gjorde det hos colosseumklinikken i Oslo. Superfornøyd, med både resultat, oppfølging og måten man blir tatt i mot på/behandlet på  på klinikken-de er supre!!
Betalte 27.000,- verdt hver eneste krone[:)]

ORIGINAL: nina

slenger meg på jeg oxo.[:)] Har sinnsykt lyst på silikon, det eneste som stopper meg er pengene[:(]
¨

samme her.. mye penger.

det vil jeg også ha [:D]ser ut som noen vrengte baklommer som jeg kan slenge over skuldra [:'(]

ORIGINAL: Tutte

det vil jeg også ha [:D]ser ut som noen vrengte baklommer som jeg kan slenge over skuldra [:'(]

vil ikke kalle mine vrengte baklommer, men de er små og ikke like i hverken formen eller størrelsen. Sambo kaller de lillepuppen og storepuppen[:(]

Jeg vil og ha [:D] Men 27000 er mye penger.. Og de må jo skiftes ut
etter 10 år. Må ut med nye 27000 da[8|]

ORIGINAL: S@ra

trodde de ikke trengtes å skiftes lenger jeg.....[8|]

nei det må de IKKE! Det var i gamle dager det. De varer livet ut...

en vakker torsdag skal jeg også har silikon.. Men det blir nok enda noen år til[:)]

ORIGINAL: Lotten

nei det må de IKKE! Det var i gamle dager det. De varer livet ut...

Ikke? Svigerinna mi tok jo nå for noen mnd siden, og fikk beskjed om det[8|]
Men det er jo supert! *begynneåspare*[:)][8D]

ORIGINAL: nina

ORIGINAL: Tutte

vil ikke kalle mine vrengte baklommer, men de er små og ikke like i hverken formen eller størrelsen. Sambo kaller de lillepuppen og storepuppen[:(]

huff, det er ikke noe gøy da.mine er å ulike.. synes kjempe godt[:(]
men man kan få dekket det om det er stor forskjell på dem. ei venninne av meg fikk den ene puppen dekket. tenkte prøve meg på det jeg å.
man vil jo gjerne ha 2 like liksom.. 

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: Apeloffen ruger

en vakker torsdag skal jeg også har silikon.. Men det blir nok enda noen år til[:)]
en torsdag faktisk.. hihi

hehe, jupp[:D]

ORIGINAL: Suzanne

Jeg har, jeg tok det på fornebu klinikken, betalt 26.500 eller noe sånnt.
jeg fikk hard kapsel, men den er skiftet ut nå, ellers var alt bra, ikke noe vondt og god oppfølging og god service[:D]

hvis du får hard kapsel, da må den byttes? er det gratis eller må du betale for det?

ORIGINAL: Suzanne

Jeg har, jeg tok det på fornebu klinikken, betalt 26.500 eller noe sånnt.
jeg fikk hard kapsel, men den er skiftet ut nå, ellers var alt bra, ikke noe vondt og god oppfølging og god service[:D]

hva er hard kapsel?

Men når en tar en slik operasjon...hvor lenge er det til du kan dra på jobb i gjen? er ikke det slik at en skal ta det helt roli noen uker??

Back
Topp