silikon

blessed

Betatt av forumet
noen av dere som har tatt silikon eller vurdere det? vil dere dele opplevelsen med meg emoticon ? skal snart på konsultasjons time,og vil veldig gjerne få meg noen nye pupper!!

har nok ikkje noe silikon, men kunne virkelig tenkt med det..!
lykke til :)

ej me vil ha!!!!!

veit du prisen på de?

lykke til på timen din ;P

Ja jeg har. fikk for 2 år siden. Veldig fornøyd jeg. Men hadde litt problemer med ammingen denne gang, men er ikke sikkert at det kan skylles silikonen heller. Fikk en veldig slapp baby med gulsott som bare ville sove å ikke suge. Melk fikk jeg. (Hadde ikke dette med 1 barn)

Så hadde jeg kunne valgt igjen ville jeg ventet til jeg var ferdig med barn.
Men da hadde det sikkert aldri blitt noe av hehe.

Men  er veldig fornøyd når jeg går i undertøy osv. Ser veldig mye bedre ut :)
E bare å kjøre på det hvis du har mulighet.

Jeg har tatt, tror det er fire år siden nå, eller fem. Syns ikke det var noe stress, litt vondt etterpå, men det er jo ikke så rart, man blir jo skåret i :p Smertestillende gjør susen! Jeg angrer meg på en måte litt, for de er ikke like fine etter svangerskapet, blitt litt slappere, ikke så faste og bouncy som før :p Så egentlig er det nok lurt å vente til etter barn, men jeg ville ha den gangen, og har vært veldig fornøyd altså. Eneste kjipe er at jeg ikke kan kjøpe undertøy på vanlige butikker, jeg hadde en stor B-cup, etter operasjon har jeg vært G/H-cup. Jeg tok 325g i hver. Det høres gedigent ut, men en G-cup med silikon er ikke like stor som en G-cup med vanlig pupp! ( Tror det er noe med at de blir rundere og dermed større også på sidene, om du fårstår hva jeg mener.)

trur de koste 30 000 for silikon og 35 for løft i tillegg men er ikke sikker :) ja jeg burde vente til jeg er ferdig med barn,men har jo akkurat startet :) vil vertfall ha 2 til,og da er jeg nok ikke ferdig før kanskje 6 år.. så da tenker jeg å ta nå,for jeg må jo bytte de ut om ca 10 år uansett :) ohhh,gleeeeder meg å få vekk "hundeørene" mine :) :) :)

Har du ammet med silikon???funka det fint. Jeg er litt spendt på om ammingen funker når vi skal ha neste man

Back
Topp