Silikon vs naturlige pupper?

gravidfotball

Glad i forumet
Litt interessant tema - lurer på hvordan kvinner ser på dette med silikon vs naturlige bryster. Det er jo slik at de fleste gutter liker naturlig over fake, både på utseende og konsistens - men hva mener jentene?? Ser vi på jenter med silikon som billigere enn naturlige jenter? Har vi fordommer mot jenter med silikon? Og dere som har silikon; opplever dere at folk har fordommer mot dere?

Kanskje ikke så mange som tør svare på denne, i frykt for å tråkke noen på tærne. Jeg ser det sånn at dette har med brystene å gjøre, ikke personer (vi kjenner de jo ikke), så jeg kan godt begynne:

Jeg synes det er fantastisk at noen kan få et/to nye bryster, i tilfelle brystkreft eller voldsomme komplekser osv. Personlig synes jeg det er MYE finere med små bryster enn store. Myke naturlige synes jeg også er finere enn harde silikonbryster. Silikonbryster peker jo rett opp når en ligger og det synes jeg ser helt rart ut. Synes også det er feil å få seg silikon for å få mer oppmerksomhet eller tenke på at guttene vil nok like det.

Konklusjon: Liker IKKE silikon (da ikke sagt at jeg misliker alle jenter med silikon)

Jeg har forresten naturlige spretne bryster som jeg og sambo er veldig fornøyd med [:)] Lufta blir nok slått ut av de etter amminga, men tror jeg kommer til å være like glad i de [:D]

Jeg forstår meg veldig godt på de jentene som bruker f.eks A- cup og vil få brystimplantat. Men at jenter med C- cup vil opp i F osv forstår jeg ikke. Det ser veldig unaturlig ut synes jeg [:-][:-] Men jeg bryr meg ikke nevneverdig mer om hva en har eller ikke, det er deres kropp og ihvertfall deres penger det går utover [;)][;)][;)] 

Selv bruker jeg str. E- F og den dagen jeg er ferdig med barn skal jeg rett til lege og be om reduksjon! Jeg er 160 høy og de brystene jeg har gir meg plager i både rygg og korsrygg.

Og de brystene jeg har pr. i dag ser veldig unaturlig ut for både høyden og kroppsfasongen min
Jeg vil ha SMÅ bryster[;)][;)]

jeg kjenner mange med silikon og jaggu har jeg klemt litt på dem også[8D] ser på de som vanlig folk rett og slett fordi de oppfører seg normalt.

syns det er tragisk med barbie jenter med pipestemme som ikke gjør noe annet enn å gå med trut munn og brette fram plast jura sine. takler dårlig sånne folk.heldigvis kjenner jeg til få av dem.

ellers har jeg et greit forhold til silikon. selv er jeg glad jeg har svære jur å slipper å stappe noe inni dem. kunne gjerne gitt bort litt. men det er forskjell på å fylle dem naturlig enn å sprenge dem blå[;)]

selv syns jeg det er best med små.man får seg vanlig klær i butikken, bh kan man finne lett. det eringen singletter som passer brøda mine, de velter jo ut og det erjo ikke noe pent. en håndfull er flott synes jeg.[:)]

Jeg syns vel i grunn små naturlig pupper er mye finere enn silikon. Dessuten syns jeg små pupper gjør seg bedre i klær, man kan pushe de opp hvis man ønsker det og skjule de litt mer hvis det er ønskelig. Slik at det ikke tar hele fokus. Jeg er nok mer en rumpejente. Som syns fin rumpe er viktigere enn fine pupper.

Men jeg syns ikke silikon er stygt. Jeg har faktisk vurdert å ta det tidligere. Helt frem til jeg var 28 år var jeg veldig tynn, veide 52 kg og var 173 cm høy. (har høy forbrenning). Så da tenkte jeg at ved å ta silikon kunne jeg kanskje se litt "fyldigere" ut.

Egentlig når jeg tenker meg om kan jenter med silikon se veldig bra ut. Vet i hvertfall at det er mange gutter som er enig i det [:D]

Jeg virker kanskje veldig negativ, men jeg har en trist historie som har litt med saken å gjøre:

Hadde en venninne som har hatt silikon så lenge jeg har kjent henne. Hun var kjekk å være sammen med, men hennes negative side var at hun alltid skulle vise puppene fram ved å gå i utringede topper og korte kjoler/skjørt og var/er fortsatt veldig billig og lå ukritisk med alle. La seg etter opptatte mannfolk osv. SÅ toppet det seg når jeg fant ut at sambo hadde ligget med henne før han møtte meg, uten at noen av de hadde fortalt meg det. Fant det ut to år etter jeg traff sambo. I tillegg er hun eksen til bestevennen til sambo, så dette var jo bare en skikkelig skandale. Jeg kutta henne ut av livet mitt, men har klart å halvveis tilgi sambo. Det verste er jo at jeg hadde spurt begge to flere ganger om de har vært borti hverandre (de kjente jo hverandre fra før) men begge har alle gangene svart blankt NEI. Heldigvis hater sambo silikon og angrer som en hest på hva han har gjort. Og det er en av grunnene til at jeg også HATER silikon. Dessverre.

ORIGINAL: gravidfotball

Jeg virker kanskje veldig negativ, men jeg har en trist historie som har litt med saken å gjøre:

Hadde en venninne som har hatt silikon så lenge jeg har kjent henne. Hun var kjekk å være sammen med, men hennes negative side var at hun alltid skulle vise puppene fram ved å gå i utringede topper og korte kjoler/skjørt og var/er fortsatt veldig billig og lå ukritisk med alle. La seg etter opptatte mannfolk osv. SÅ toppet det seg når jeg fant ut at sambo hadde ligget med henne før han møtte meg, uten at noen av de hadde fortalt meg det. Fant det ut to år etter jeg traff sambo. I tillegg er hun eksen til bestevennen til sambo, så dette var jo bare en skikkelig skandale. Jeg kutta henne ut av livet mitt, men har klart å halvveis tilgi sambo. Det verste er jo at jeg hadde spurt begge to flere ganger om de har vært borti hverandre (de kjente jo hverandre fra før) men begge har alle gangene svart blankt NEI. Heldigvis hater sambo silikon og angrer som en hest på hva han har gjort. Og det er en av grunnene til at jeg også HATER silikon. Dessverre.

skjønner godt at du får et negativt bilde av silikon da ja.
denne historien du forteller tror jeg mange har hvert borti. har hørt flere som har hatt sånne "venninder" som har liggi med alt og alle og alt har bare endt til det negative. kjedelig.trist at verden har blitt så ekstremt kroppsfiksert.

hm... visst man har små så hvorfor ikke... men er finest visst di klarer å få d til å se naturlig ut... tina på PH har alt får store i forhold til sin lille kropp... jeg derimot har alt får store naturlige pupper ( str 80 H) og vil minske dem ned til en D siden d er veldig tungt får kroppen.... men kan ikke gjøre d før jeg er ferdig med ammig.. kanskje jeg ikke gjør d før jeg er ferdig med å få unger... får d er d samme med silikon som ved minsking at d kan hende du ikke kan amme i d  hele tatt... mange sier at d e teit å forminske også.. det syns ikke jeg har fått veldig masse feil oppmerksomhet pga store pupper, jeg får migrene å skulder,nakke å rygg plager... men jeg mener at så lenge man forstørrer eller minsker pga helse plager,alt får små pupper i forhold til kroppen osv er d helt greit... men gjør man d får å få oppmerksomhet så syns jeg ikke så særlig mye om d...

Jeg har a cup.... og må innrømme at jeg har tenkt tanken på å ta silikon mer enn en gang... men får meg liksom ikke til å gjøre det... Og sambo vil ikke jeg skal gjøre det...
Jeg er ganske liten, så jeg passer vel egentlig bedre med en a cup enn en d cup.... Synes det ser veldig teit ut når puppene ikke passer til kroppen i det hele tatt...

Jeg HAR silikon! og jeg er veldig fornøyd med de!!
jeg bruker i dag 75c og er 174 høy! så når jeg sier til folk at jeg har silikon får de sjokk! For det ser ikke sånn ut! Jeg vil føle meg mer som en kvinne! ikke for oppmerksomheten!
synd at folk får feil syn på silikon! ikke alle blir billige bimbo barbier.. føler det er synet på silikon jeg, men av alle disse damene som er her inne kan jeg tippe jeg ikke er den eneste her inne! jeg tok de for 2 år siden.. etter vi hadde vært sammen i 1 år! og var jeg som ville, ikke han! han brydde seg ikke! men støttet meg om jeg ville!
hadde det vært han som hadde mast på meg hadde ikke vi vært sammen i dag.. da hadde han kun brydd seg om utseende liksom!

Jeg synes det er greit med silikon, og da særlig med tanke på at man kanskje har bryster som er for små i forhold til kroppen sin, eller at man har hatt brystkreft og måtte fjerne en eller begge brystene. Selv er jeg fornøyd med mine bryster. De er passe store synes jeg. Når de er fulle av melk, er de litt vell store [8D]

Og jeg tror virkelig ikke at alle jenter som velger silikon, er små barbier som Tine i PH! Hehe [:D]

Jeg er høy og slank, kansje tynn for de som måtte mene det. Jeg har mini mini bryster og plags rett og slett[:(] Syns ikek det er pent når jeg har en veldig brei og kantetet kropp og så er jeg flat, føler meg litt "mann".

Jeg kan si såpass at mine B75 Bhèr måtte ned i A-cup etter jeg fikk gutten min, så når jeg er ferdig med barn skal det inn silikon eller saltvann ja. Ikke skal de bli så stor, en B cup er jeg meget fornøyd med. Mannen min bryr seg ikke, dette går mer på selvfølelsen.

jeg syns ikke det er pent med 500 gram i hver pupp og 51 kg på en 170 høy kropp, det må prposjonert og pent, og se mest mulig naturlig ut!!

får jeg skikkelig sæggispupper uten innhold i kan jeg tenke meg å fylle dem på litt, ellers sier jeg meg veldig fornøyd som de er nå ja. 

Jeg tenker verken det ene eller det andre om folk som har silikon.

Folk kan gjøre akkurat som de vil uten at jeg bryr meg noe om det, så lenge det ikke går utover andre.

Jeg er fornøyd med puppene mine nå. Etter 3 barn, om de henger og er tynne som flatbrød, ja da putter jeg inn saltvann om jeg ikke føler meg kvinnelig.

Om mannen min liker silikon bedre enn vanlige,det har jeg ingen peiling på . Synd for han om han drømmer om silikon [:)]

Jeg har ihvertfall ikke fordommer mot silikon, eller jenter som har silikon - får være opp til enhver. Jeg ville ikke lagt inn så mye at det ble mismatch med resten av kroppen. Har kjent på venninners silikonpupper og må si at jeg kjenner ikke så veldig stor forskjell på de ifht. naturlig.

ORIGINAL: Nikki.

min venninne ville ta silikon i en alder av 17, da ble jeg sur. du får i det minste vente til du har fått en unge og strekt ut litt. om hun får det nå så skjønner jeg det,får hun fyller jo nesten ikke en a cucp en gang.
men de som har en c cup og absolutt skal ha større,sånn syns jeg er for dumt.

men etter amming og få satt inn litt,strammet opp-er ok.
så kommer litt ann på..
er et bare for å bli enda mer fake barbie doll da syns jeg det er for dumt

Signerer dette.
Etter graviditet/amming så kan det jaggu miste litt av lufta, eller ha økt noe veldig i størrelse og brått tilbake til den opprinnelige eller mindre, og da syns jeg evt litt oppstramming eller et innlegg som fyller det man har av ekstra hud er helt i orden.
Ang de som har måtte fjerne etc, har jeg ingen baktanker med at de ønsker seg innlegg.

Men bør stå i stil til kroppen man har, og ikke legge inn fra B- F lissåm.. næ.. det syns jeg blir litt ufint.
MEN... er hue skrudd på plass selvom puppene skulle vokst ut av proposjoner, så hadde jeg jo ikke ditcha en venninne selvom jeg var uenig da!
Bare så det er sagt!

legger til
, at jeg faktisk har diskutert dette m,ange ganger m sambo.. han liker IKKE silikon, men skulle jeg følt sterkt behov fpor å gjøre noe så kunne han godta oppstramming, om det skulle vært nødvendig.

Back
Topp