Silikon til neste år!!

CherryCherry

Blir kjent med forumet
Etter snart 3 svangerskap(2007,2012&2013), så ser kroppen virkelig ikkje ut som den ein gang var då eg var yngre å hadde ingen bekymringer :) tyngdekraften har virkelig lekt seg, vil gjer det eg kan for å føle meg litt "finere". Trening må jo selvfølgelig til, men desse brystene har eg villet fikse på siden eg fikk mitt første barn.
men det eg lurer på, til dåke som har tatt silikon tidligere, kossen har tiden etter vært, tanken på sol? Er jo noken som har problemer med å bli brun rundt brystpartiet? Er det vanlig for alle?

Hei, mamma tok silikon etter den fjerde ungen sin, og hun blir like brun, men du skal jo være litt obs på arrene de første mnd/ åra, siden de skal kunne gro, men mamma har tatt sol osv, men har tatt på med. Teip, og det har gått bra :)

Null problem :) eg hadde bare sun blok på arra :) farge på brysta får du som før :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Takk for svar ❤
Skal bestille time til kons. Når eg er ferdig med svangerskap og amming ^^ rekne ikkje med å amme så lenge :)

Det er anbefalt å ta sånn operasjon på høst/vinters tid:) Slik at sårene og arrene får hvile skikkelig :)

Takk for svar ❤
Skal bestille time til kons. Når eg er ferdig med svangerskap og amming ^^ rekne ikkje med å amme så lenge :)

D må gå 1 år fra du slutta å amme til operasjon.. siden puppene endrer seg veldig mye iløpet av d året :/

Jeg tok operasjon 6/7 mnd etter siste amme dag :)
Kommer sikkert Ann på klinikken :)

Jeg blir like brun :)

Jeg tok operasjon 6/7 mnd etter siste amme dag :)
Kommer sikkert Ann på klinikken :)

Jeg blir like brun :)

Så jeg var på feil forum he he. Fort gjort med appen ;)
Men du fikk et svar i allefall :)

Oki, klinikk Bergen har d som ett krav iallefall :)

Back
Topp