Silikon og graviditet

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Noen som kan fortelle om erfaringer rundt dette? [:)]

F.eks. om brystene/innleggene endret seg mye (evt. kapsling),
hvor lang tid etter inngrepet ble du gravid, kunne du amme? [:)]

di ble normalt store slik pupper blir når man er gravid[:D]og litt slakkere etterpå[:@]kunne ikke amme da jeg hadde tette melkeganger.men di kunne ikke si om det var pga innleggene.kansje....

jeg tokmine som 18 åring så jeg hadde hatt dem i mange år før jeg fikk barn[:)]

ORIGINAL: Millamor82

Jeg tok silikon i år 2001 og har aldri hatt noen problemer med dem før jeg ble gravid, da ble de gigantiske og harde.
Ammingen gikk heller dårlig da dette var sinnsykt smertefullt, pumpet i ca 3 måneder da måtte jeg gi meg. Nå er de som to harde tennisballer og vonde. Må operere på nytt igjen, men fikk beskjed om det var store muligheter for at de ville kapsle seg på nytt om jeg ble gravid igjen.

Så er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå, er mange tusenlapper og betale om det skulle gå gale igjen...

Er derfor jeg har operert meg hos Fornebuklinikken, de har jo 5 års garanti mot kapsling..[:)]
Så om jeg blir gravid om en stund, og om det skulle kapsle seg slipper jeg å betale 30 000 for ny operasjon, og det er jeg jo veeldig glad for [:)]

De endret seg kanskje litt på formen etter jeg fikk barn,men ser ikke sånn kjempe forskjell.De ser litt mer fake ut nå,rundere i formen. Fikk noen strekkmerker på puppa,men vet ikke om det hadde kommet hvis jeg ikke hadde hatt innlegg der. Har ikke tatt så kjempe store heller,bare litt å fylle bhn med siden jeg omtr. ikke hadde noe. Jeg hadde ingen problemer med amming!

ORIGINAL: Marilu

De endret seg kanskje litt på formen etter jeg fikk barn,men ser ikke sånn kjempe forskjell.De ser litt mer fake ut nå,rundere i formen. Fikk noen strekkmerker på puppa,men vet ikke om det hadde kommet hvis jeg ikke hadde hatt innlegg der. Har ikke tatt så kjempe store heller,bare litt å fylle bhn med siden jeg omtr. ikke hadde noe. Jeg hadde ingen problemer med amming!

Jeg har heller ikke tatt kjempestore, så jeg håper at det kan ha noe å si på ammingen. Altså; jeg ønsker å amme [:)] Ble du gravid lenge etter du opererte? [:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg har heller ikke tatt kjempestore, så jeg håper at det kan ha noe å si på ammingen. Altså; jeg ønsker å amme [:)] Ble du gravid lenge etter du opererte? [:)]

Jeg ble gravid ca 1 1/2 år etter jeg opererte. Alle sa jeg burde vente til etter jeg fikk barn,men jeg klarte ikke vente [;)]
Angrer ikke på det i dag,for det ble ikke sånn kjempe stor forskjell.  Lenge siden du opererte?

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg ble gravid ca 1 1/2 år etter jeg opererte. Alle sa jeg burde vente til etter jeg fikk barn,men jeg klarte ikke vente [;)]
Angrer ikke på det i dag,for det ble ikke sånn kjempe stor forskjell.  Lenge siden du opererte?

Jeg klarte heller ikke å vente, ville ikke gå å være så misfornøyd med meg selv lengre [;)]

Hadde første operasjon i mars, men ble ikke noe særlig fornøyd med resultatet..
Så jeg var operert på nytt igjen igår.., gratis [:)]

Ergo, prøvinga er lagt på hylla for ei stund [8D]

Jeg tok silikon ifjord sommer. Er gravid nå, å føler ikke de har forandret seg så mye. Jeg lekker allerede melk, så det blir ingen problem med amming ivertfall! De er store da, for de har jo vokst, å de er blitt litt slappere. Men, jeg håper de blir bedre når jeg får trent etter svangerskapet, ellers opererer jeg igjen om noen mnd!

Back
Topp