Silikon og amming

Kystvaktkone

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei dere!

Når minien kommer i mai er det to år siden jeg fikk brystimplantater, under muskelen.
De første to barna fullammet jeg uten problem.
Er det noen her som har erfaring med brystimplantater og amming? Jeg ønsker så inderlig gjerne å få det til denne gangen også...

Hei dere!

Når minien kommer i mai er det to år siden jeg fikk brystimplantater, under muskelen.
De første to barna fullammet jeg uten problem.
Er det noen her som har erfaring med brystimplantater og amming? Jeg ønsker så inderlig gjerne å få det til denne gangen også...
Ei venninne av meg har implantater og har ammet tre barn etter det :happy: Gikk helt problemfritt for henne iallfall.. Jeg har gjort motsatt, altså brystreduksjon.. Fikk barn nr 2 og 3 etter operasjonen, og ammet de ca 1mnd før det stoppet seg pga for få åpne melkeganger visstnok. Blir spennende å se hvordan det går nå med nr 4;)

Takk for oppløftende svar @68Fastback!! :smiley-angelic003 Et kjapt googlesøk sier det er vanligere med komplikasjoner ved amming etter reduksjon enn implantater. Krysser fingrene for at det går bare fint for oss begge! :signs003
Da jeg fikk implantatene sa faktisk legen at han anbefalte meg å få et barn til for finest resultat ;)

Back
Topp