Silikon + ny baby

småtrollene

Elsker forumet
Dere som har silikon i puppene, hvodan gikk det når dere fikk baby igjen?
Vet jo at det er lurt å gjøre seg ferdig med unger, men jeg vil ikke ha flere unger på de neste 4-5 årene i hvertfall. Så har jeg så lyst på nye pupper.
Så jeg lurer på om dere merket noe forskjell på puppene etter dere fikk unge igjen?

Takk for svar[:)]

Dytter for deg! Tenkt til å gjøre det nå Evt i sommer.. Selv om vi mest sannsynlig ikke er ferdig med barn enda.. Men er redd de "nye" puppene blir ødelagt av amming osv..

ORIGINAL: mom4the1time

Dytter for deg! Tenkt til å gjøre det nå Evt i sommer.. Selv om vi mest sannsynlig ikke er ferdig med barn enda.. Men er redd de "nye" puppene blir ødelagt av amming osv..

Vet jo at det er lurt å gjøre seg ferdig med unger, men jeg vil ikke ha flere unger på de neste 4-5 årene i hvertfall. Så har jeg så lyst på nye pupper.

samme her[:)]

ORIGINAL: Qü$×

ORIGINAL: mom4the1time

samme her[:)]

ORIGINAL: komli87

Mine blei stygge igjen itte ein nye onge.

Ble de? Hvordan stygge, om jeg kan spørre?[:)]
Er det mindre sjangse for at de blir stygge om man ikke ammer?

Bitte litt slappere og mykere ble de jo men syns faktisk de ble seende litt mer naturlig ut bare jeg da så er like fornøyd med dem jeg [:D]

ORIGINAL: småtrollene

ORIGINAL: komli87

Mine blei stygge igjen itte ein nye onge.

Ble de? Hvordan stygge, om jeg kan spørre?[:)]
Er det mindre sjangse for at de blir stygge om man ikke ammer?

De blei slappere.
Tror ikkje det har någe å sei at du droppe amming.

Back
Topp