• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Silikon innlegg ...

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: Regan

Man kan søke om å få det dekket, men det skal mye til for å få det, slik jeg har forstått det.

Jeg gjorde det i Haugesund, tok løft og 300 i hver.
Syns de er litt for store, jeg syns små pupper er finest, men siden de hang sånn så var jeg nødt for å fylle dem skikkelig ut.

Mannen min betalte førti for det.
Etter sommeren så skal jeg ta magen. Fettsuging og stramming.
seriøst?[:-] er ikke du ganske tynn?

Går an å ha problemområder fordi om man er tynn ellers![;)]

Jeg er forholdsvis tynn, men skal ha bukplastikk senere denne måneden. Skal fjerne løs hud og sy sammen musklene. Mens de er der inne fettsuger de dersom det trengs.

ORIGINAL: *bixit*

Man kan søke om å få det dekket, men det skal mye til for å få det, slik jeg har forstått det.

Syns de er litt for store, jeg syns små pupper er finest, men siden de hang sånn så var jeg nødt for å fylle dem skikkelig ut.

Jeg er forholdsvis tynn, men skal ha bukplastikk senere denne måneden. Skal fjerne løs hud og sy sammen musklene. Mens de er der inne fettsuger de dersom det trengs.

Ååå heldig!!!
Hva må du betale? Eller hva er prisen (hvis du får det dekket)

Ååå heldig!!!
Hva må du betale? Eller hva er prisen (hvis du får det dekket)

Jeg må ut med 50 500,- [:-]

Har tatt opp et forbrukslån på 40 000, har spart resten[:)] Gleder meg noe syyyykt[:D]

Det er ca det jeg må betale også.
Dritdyrt!!!

Hvor mange år har du tatt lånet på, og hva er renta?

Dritdyrt!!!

Hva skal du fettsuge da?

Han skal ta litt på sidene mine om han får til med det samme om han får til[:)] Må betale litt ekstra for det.

Kan kanskje slanke det vekk, men er tynn ellers, og det er vel puppene som forsvinner først[>:]

jeg har silikon og løft.. tok på klinikk stokkan i trondheim og er suuuupernøyd[:)] kosta 40tusen. mamma betalte for meg. anbefaler denne klinikken på det sterkeste.

Hvor mange år har du tatt lånet på, og hva er renta?

Husker ikke helt nøyaktig, men har 40 000 over 3 år. Må betale mellom 1300-1500 i mnd hvis jeg husker rett.

Kan også betale mer noen mnd hvis jeg har mer penger, så håper å betale det ned på kortere tid[:)]

ORIGINAL: Siriusa

jeg har silikon og løft.. tok på klinikk stokkan i trondheim og er suuuupernøyd[:)] kosta 40tusen. mamma betalte for meg. anbefaler denne klinikken på det sterkeste.

Hvem hadde du som lege?[:)] Jeg skal opereres av Ola Evjen.

ORIGINAL: Pearl

ORIGINAL: tia85

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg fikk det dekket. Igjennom fastlegen. Det tok over et år, før jeg kom inn til konsultasjon, men jeg synes det var verdt ventingen. Det er ikke sikkert det tar så lang tid for andre da. Venninnen min driver med det samme, og hun fikk time iløpet av 2 mnd.
Skulle egentlig ha en ny operasjon nå på onsdag, men siden jeg er gravid så må det vente litt. Meningen var å flytte innlegga litt lengere ned. Tok på sarpsborg sykehus og la inn 245 i den ene og 280 i den andre [;)]

Så da er det håp?? Jeg er så redd for at legen mener at det ikke er værre enn at jeg kan leve med det[&o] Jeg har jo bare huden igjen på puppene,ingen ting inni[&:] Tror du det er mulig å få fikset,selv om de ikke henger ned på navelen?

Mine var veldig slappe, i tilegg var den ene litt større enn den andre. Venninna mi skal inn til konsultasjon nå den 20 og det er bare en mnd eller to siden hun var hos fastlegen. Det er ikke bare hvor ille puppene ser ut, det som betyr mest er jo hvordan DU føler deg [;)]

Ok,hvordan er prosessen forresten?

Du snakker med fastlegen din, så sender han en henvisning til plastisk kirurgisk avdeling, så vurderer de om du har "rett/krav/trenger" en operasjon. Hvis du har det så får du brått en time i posten som det står dato og hva du skal ha med den dagen. Jeg fikk velge mellom løft eller innlegg, så jeg valgte innlegg..

Nå er jeg så letta! Endelig så føler jeg at det er håp for å få fikset dette her,virkelig HATER puppene mine sånn de er nå,og det passer ikke kroppen min i det hele tatt,ser supertynn ut etter å ha mista puppene.Folk kommenterer faktisk at jeg har blitt tynnere,også har jeg faktisk gått opp i vekt,utrolig var det gjør med helhetsinntrykket.

Ja, det er helt forferdelig når man ikke føler seg bra. Det har gjort meg mere selvsikker ihvertfall [;)]

Altså, om alle som hadde vært gravide skulle få fikset på kroppen på statens regning fordi de ikke "føler seg bra" etterpå hadde Norges utgifter til helse økt dramatisk... Man må i hovedsak ha MEDISINSK grunn for å få slike inngrep dekket og det skal mye til de fleste steder.. Det er ikke nok at "puppene er tomme" eller man " ikke er fornøyd".. Det er nok også forskjell fra helseregion til helseregion hvor strenge kriterier de har men kravene er altså MEDISINSK begrunnet og man bør som hovedregel ikke regne med å få dekket plastiske operasjoner av staten....

Enig!!

Dritdyrt!!!

Hva skal du fettsuge da?

Han skal ta litt på sidene mine om han får til med det samme om han får til[:)] Må betale litt ekstra for det.

Kan kanskje slanke det vekk, men er tynn ellers, og det er vel puppene som forsvinner først[>:]

Jeg må nok ta litt på sidene også over navlen. Over navlen er det som må "mouldes".

Regner med det blir ca 50, mulig mer....

Men nå er det ungene som skal få rom som står øverst på lista. Kan hende det blir lengre til enn etter sommeren. Men det skal jeg klare å leve med[:D]

Tror neppe jeg kan ta forbrukslån, det blir for dyrt rett og slett..

Dritdyrt!!!

Hva skal du fettsuge da?

Jeg må nok ta litt på sidene også over navlen. Over navlen er det som må "mouldes".

Regner med det blir ca 50, mulig mer....

Men nå er det ungene som skal få rom som står øverst på lista. Kan hende det blir lengre til enn etter sommeren. Men det skal jeg klare å leve med[:D]

Tror neppe jeg kan ta forbrukslån, det blir for dyrt rett og slett..

Skjønner at man må prioritere ja [:)] Alt går så lenge man er innstilt på det.

Tror jeg regna ut at dersom jeg bruker tre år på å betale det ned, koster det meg 8000 i renter. Men jeg føler at jeg må ta meg råd til de pengene får å gjøre dette nå, heller enn senere. [:)]

Back
Topp