Silikon eller latex smokker?

SiljeC

Glad i forumet
Hvilke smokker har dere kjøpt?
Og hva er egentlig forskjellen?

Kjøpte 4 smokker i går, husker ikke om det var silikon eller latex, men de er blanke[8D] Det husker jeg i det minste[:D]

Kjekt med litt av hvert, da:D
Leser at de ofte foretrekker den ene fremfor den andre, så får kjøpe ett par til jeg også, så får vi se hva han vil ha:P

Kan anbefale NUK sine smokker, for de er det ikke så lang tutt på. Lukas ville ikke ha noen andre smokker, for de kom liksom så langt baki munnen på han..
Om det er silikon eller latex tror jeg ikke spiller så stor rolle, men sikkert greit å ha noen av hver. Vet bare at noen babyer kan være ømfintlig for latex, så lurt å følge med på om de reagerer på det. [:)] Og så lurer jeg på om ikke det er sånn at silikon tåler litt mer enn latex.. Latex smokkene får fortere sprekker.

Takk for tips[:)]
Tror faktisk det var NUK jeg kjøpte, får håpe bebis blir fornøyd med dem;)

jeg har bare kjøpt silikon.. men det er nok fordi det er vane.. kun det store snuppa ville ha.. [:D]

Jeg kommer bare til å kjøpe silikonsmokker, føler de holder seg så mye bedre.
Men funker ikke de får jeg prøve noe annet [;)]

De av Brune vokser og blir stygge. Men har prøvd begge deler og Emiil kikker bare rart på de brune å smiler. Han vil ikke bruke de,så han er bare fornøyd med de blanke. Og de holder på formen!

Høres ut som jeg har tatt "riktige" smokker[:D]
Da gjenstår det bare å se om lillegutt er enig[8D]

har ikkje kjøpt någe sånt ennå.
men sønnen brukte begge deler.

Har kjøpt silikon denne gang, men vi får nå se hva bebissen vil ha[:D]. Snuppa ville bare ha lateks smokker.

Silikon silk teeth, fra mam. Var de eneste snuppa ville ha hvertfall! De i latex smaker jo ekkelt[:)]

husker mamma snakket om latexallergi når jeg fikk mini, hun anbefalte meg å la være å bruke latexsmokkene, så her er det bare silikonsmokker....

Back
Topp