silikon bryster...

Angel_Girl87

Forelsket i forumet
hvor mange her inne har silikon bryster?
hva fikk dere til og ta d?
og hva sa de rundt dere når dere sa dere ville d? [:)]
og hvor gjorde dere d? [:)]

hehe ser at du har fått dårlig med tilbakemeldinger[:)]
jeg valgte det etter fire års tenkeperiode og hadde rett og slett bestemt meg for det.Det var en kosmetisk operasjon og ikke bare for å få større pupper,men nå lurer jeg på om de blir litt større etter at jeg er ferdig med barn[:-][:D]

hehehe.. Jeg har ikke det, men når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg d - cup. og lurte på hvorfor du bare lurte på det [8D]
Jaja.. hva kan vel jeg om dette nye forkortette språket? sorry, men fikk meg en god latter nå.

ORIGINAL: fruktbar

hehehe.. Jeg har ikke det, men når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg d - cup. og lurte på hvorfor du bare lurte på det [8D]
Jaja.. hva kan vel jeg om dette nye forkortette språket? sorry, men fikk meg en god latter nå.

?

hahaha litt for sent ute der[:D][:)][:D]

Jeg har ikke silikon ihvertfall... kunne nok heller tenkt meg å få en bryst reduksjon[:-]

ORIGINAL: lunia

hahaha litt for sent ute der[:D][:)][:D]
var ikke mobbing eller noe, men jeg klødde meg i hodet før jeg skjønte du mente DET.. jaja.. meg og min alder eller noe om det [;)]

Kan jo legge til at jeg har alltid hatt lyst på silikon, frem til de siste årene. Jeg har skikkelig små pupper, men nå siste årene har jeg egentlig sluttet å bry meg,... Hva skal jeg med fine pupper når resten av kroppen er herpa liksom?? Både rumpa og magen henger, så hvorfor ikke kjøre stil å la puppa henge også? [;)]

Jeg har hatt små pupper hele livet og har veldig plaget med dette. Har hatt råd siden jeg var 18 siden jeg begynte og spare ekstrehjelp pengene mine som 16åring,men jeg turte ikke hoppe i det uten og tenke meg godt om..
jeg tok i september i fjor og angrer ikke et sekund! Det eneste jeg i såfall angrer på da er at jeg ikke tok større,så når de skal siftes ut blir det litt større på meg tenker jeg[8D]

Jeg tok på Fornebu klinikken,ble operert av schistad og er superforfornøyd!

Edit: glemte svare på hva de rundt meg sa. Det er faktisk ikke så mange som vet om det. Altså,de ser det nok men mange av venninnene mine har trodd de ble sånn etter jeg fikk barn[8D] mamma støttet meg siden hun har visst at dette har vært et ønske for meg i 6 år,det samme med søsteren min og bestevenninnen min. Sambo ba meg tenke godt igjennom det,men han angrer ikke på at jeg tok dem akkuratt[8D]

Fornebuklinikken tok jeg mine, 490g i hver pupp første gang.
6 år siden. Har operert dem 4 ganger siden det, og skal operere igjen i mars, da håper jeg at jeg bli fornøyd!
Var ikke fornøyd med de jeg hadde, små og slappe

ORIGINAL: Angel_Girl87

hvor mange her inne har silikon bryster?
hva fikk dere til og ta d? Jeg ville fylle opp de slappe sakene som hang og slang fra før[8D]
og hva sa de rundt dere når dere sa dere ville d? [:)] sa det som det var, skal man juge om det? blir for dumt[8D]
og hvor gjorde dere d? [:)] Aviva helse i oslo

Back
Topp