silicon eller ikke??

Sinderella

Glad i forumet

jeg har veldig lyst til å ta det, men er samtidig veldig usikker også;) see?Så folkens hjelp meg litt......

Fordeler:???                       Ulemper:???

Jeg skal ta på mandag! Eneste jeg kan se som en "ulempe" er at jeg må kjøpe meg nye bh'er ;)

Skal ta hos Aviva helse på økern.
Gruer ,eg ikke faktisk, har vært i narkose flere ganger, og skal ha det nå og!
skal 550 i ene og 400 i andre.. hørte jeg noen si skjeivt?

Jeg tok på Aviva i september og angrer ikke i det hele tatt tok 450 i hver, høyprofil..hadde VONDT i et par uker og måtte ha hjelp til det meste men klarte meg faktisk alene hjemme med Liam som da var 2 mnd..men mye smertestillende gikk ned ingen kan se på meg at de er fake, de har litt heng pga jeg hadde en del..hehe..så uten pupper under haka omtrent så ser det bra ut

Men husk at de forandrer seg en del etterpå, første 1-2 mnd hadde jeg de sprett puppene som var kjempe store, de minsker litt ja..

Ja skjønner. 

Men kan man amme med innlegg? noen som har erfaringer med det? og om hvordan puppene eventuellt blir seende ut etter en graviditet og amming OM man har silicon.

Og MÅ man i full narkose?

Jeg vil gjerne ha, men skal vente til jeg er ferdig med å få barn. Har hørt at det er lurt

........ skrev:

Ja skjønner. 

Men kan man amme med innlegg? noen som har erfaringer med det? og om hvordan puppene eventuellt blir seende ut etter en graviditet og amming OM man har silicon.

Og MÅ man i full narkose?

tror ikke graviditet å dette skal ha noe å si.. Utenom at puppene kanskje kan henge litt etter svangerskapet... Amming skal heller ikke være noe problem.. :)

Jeg ville ikke tatt om jeg var i tvil..

Jeg er vel egentlig ikke så i tvil, for jeg regelrett HATER puppene mine! altså det er ikke noe der, bare to "knupper" på en måte:(

Jeg vil aldri i livet vise meg toppløs slik det er nå!

Jeg har heller ikke noe godt forhold til puppene mine, men jeg skal ikke ta silikon. Velger å jobbe med resten av kroppen min slik at jeg blir fornøyd med den, og så får puppene bli slik de blir. Om jeg føler at jeg må gjemme dem i BH til enhver tid så er ikke det det verste (har følt det slik hittil i livet, så skal nok klare det litt til) - men det ypperste målet mitt er å bli så fornøyd med meg selv, i meg selv, at jeg tar meg selv som jeg er. Jeg ønsker at omgivelsene mine skal godta meg i min nåværende form, så det ville bli selvmotsigende om jeg ikke skulle være like storsinnet selv.

Jeg ville dessuten føle det som et nederlag å se ned på et par opererte pupper hver morgen og tenke: "Dette måtte jeg altså gjøre med meg selv for å bli fornøyd". Det ville kjennes litt trist, for ikke å snakke om at jeg ville få problemer med troverdigheten når jeg skulle fortelle en fremtidig tenåringsdatter at hun er vakker som hun er når hun mener noe annet.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Jeg har heller ikke noe godt forhold til puppene mine, men jeg skal ikke ta silikon. Velger å jobbe med resten av kroppen min slik at jeg blir fornøyd med den, og så får puppene bli slik de blir. Om jeg føler at jeg må gjemme dem i BH til enhver tid så er ikke det det verste (har følt det slik hittil i livet, så skal nok klare det litt til) - men det ypperste målet mitt er å bli så fornøyd med meg selv, i meg selv, at jeg tar meg selv som jeg er. Jeg ønsker at omgivelsene mine skal godta meg i min nåværende form, så det ville bli selvmotsigende om jeg ikke skulle være like storsinnet selv.

Jeg ville dessuten føle det som et nederlag å se ned på et par opererte pupper hver morgen og tenke: "Dette måtte jeg altså gjøre med meg selv for å bli fornøyd". Det ville kjennes litt trist, for ikke å snakke om at jeg ville få problemer med troverdigheten når jeg skulle fortelle en fremtidig tenåringsdatter at hun er vakker som hun er når hun mener noe annet.

Amen! :)

selvfølgelig er det viktig å være fornøyd med seg selv ellers også, men om ting som f.eks silikon kan hjelpe til med det, så hvorfor ikke?

Tok i mars, angrer ikke et sekund.
Kan ikke se noen ulemper. Tok under muskelen, så var støl under armene i et par-tre dager. Tok en onsdag, så tok fri resten av uka, så var ikke noe stress å være på jobb igjen på mandag da. Hadde bare plass til 350, så alt nå ønsker jeg meg større ;)
Hvis jeg måtte endra noe ville jeg tatt over muskelen istedenfor under.

Charl0tte skrev:
Tok i mars, angrer ikke et sekund.
Kan ikke se noen ulemper. Tok under muskelen, så var støl under armene i et par-tre dager. Tok en onsdag, så tok fri resten av uka, så var ikke noe stress å være på jobb igjen på mandag da. Hadde bare plass til 350, så alt nå ønsker jeg meg større ;)
Hvis jeg måtte endra noe ville jeg tatt over muskelen istedenfor under.

Var dette noe du valgte selv?? Ble aldri snakk om det da jeg var på konsultasjon..

ja altså jeg lurer også på dette, om man skal ta over eller under muskelen? og hva som egentlig blir forskjellen?

........ skrev:
ja altså jeg lurer også på dette, om man skal ta over eller under muskelen? og hva som egentlig blir forskjellen?

jeg har hørt at det er vondere og ta under med det ser mere natrlig ut, når man tar over kan man ofte få de skikkelig runde puppene, men er bare det jeg har hørt hakke peil men ønsker meg det og da vill jeg ta over for jeg vill ha litt runde :p

Back
Topp