Silent night

lenemor

Forumet er livet
Jeg håper i alle fall det - begge ungene er i seng, August har sovet i nesten en time allerede, og det er vel en 20 minutter siden Johanna ble lagt. G er som sagt på blåtur i kveld, så jeg er gressenke.

Hadde en lang prat med Johanna under kveldsstellet, om det at jeg er mest sammen med lillebror, og at jeg er like glad i henne allikevel, at hun er heldig som får være sammen med pappaen sin hver kveld, og at når August blir litt større så kan pappa og jeg bytte på å legge dem begge to. Jeg sa at nå som pappa legger henne hele tiden så husker jeg ikke alt man skal gjøre før man legger seg, så jeg holder på å glemme fluor, hårbørsting og alt det. "Jeg synes du er flink allikevel jeg, mamma" var svaret jeg fikk

Nå sitter jeg og koser meg med Trinny og Susannah (jeg liker dem jeg!), og lurer på om jeg skulle tatt meg en skål med jordbær og vaniljesaus

Så deilig med forståelsesfulle barn da[:D]

Jeg sitter bare å sløver, mannen er i garasjen å prøver å fikse bilen min, han plages stakkars. Ungene sover og jeg drømmer om å få sove lenge i morgen[8D]

Heldigvis har vi ingen planer for morgendagen, men snuppa ville ut å sykle så det blir vel det i alle fall[:)]

Burde sikkert jobbet videre med bacheloroppgaven nå, men kjenner jeg er litt lei, samarbeidet er litt skrantete i gruppen så det tærer på motivasjonen min. Bare noen uker til ferie nå så jeg prøver å holde motet oppe[;)]

Her er det og night, men langt fra silent! Sambo og naboen holder på ute med terassen.. Og jeg er så glad! [:D]
Takk gud for snille naboer..!!
Sindre og Maren sover, og jeg har full kontroll over tv OG data.. Love it! [:D]

Back
Topp