Sikringskap

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Vi har sikringsskapet hengene i gangen, det er jo så innmari stygt!! Noen som har fiksa litt på sikringsskapet sitt her? Bilde?

Vi skal bytte selve skapet.. Her har de kledd skapet med strietapet.. veldig pent[:'(]

ORIGINAL: M3rl0t

Vi skal bytte selve skapet.. Her har de kledd skapet med strietapet.. veldig pent[:'(]

Hehe, høres fint ut [8D]

har gammelt skap her også, men tenkte jeg skulle male det bare så blir det greit

Vi har hvitmalt tapet og grått lakkert sikringskap. Ikke gjort noe med det. Lurte på å male det når vi pussa opp der ute, men det har forblitt slik det er. Men har hengt et Velkommenskilt på i grått og er veldig firnøyd med det.

Vårt er i kjelleren heldigvis... Er bare malt... og ikke veldig fint dessverre!!!

Vårt er GAMMELT og stikker sikkert 20 cm ut fra veggen..midt i kjellerstuen! Nøkkelen er borte så vi ma teipe det igjen! Vi har foreløpig bare malt det hvitt og listet rundt det... Men I hate it! så jeg følger med her jeg!

Lurte på å lage en liten ramme med hønsenetting eller no på den å få hengt opp no falskblomsterhoder på eller no sånnt! Men er så usikker

Jeg bor i et gammelt hus fra ca 72 tallet, her er sikringskapet i gangen STORT.
Har bygd det inn i en skapløsning.
har desverre problemer med å få lastet opp bilder.. men skal se hva jeg får fikset i morgen[:D]

Me har og sikringsskap som stikke ut fra veggen, fint det når det e plassert på det som ska bli lillegutt sitt soverom ja [:'(]

Så her må eg fylla med, for å se om det komme nogen kjekke tips [:)]

Vårt er ganske nytt, smalt og bredt, men heldigvis er det inne på kottet i 2.etg[:D]

Vår løsning var å få nytt sikringskap og samtidig flytte det inn på kottet...

Vårt er heldigvis i 2. etg, i nyhuset og er innebygd i veggen[;)] Skal ikke gjøre noenting med det[;)]

Vi får nytt skap i dag, som skal felles inn i veggen, så vet ikke helt hvordan det blir seende ut enda.

vi malte det i samme farge som veggen.. da stikker det ikke så ut..
men jeg fatter ikke hvorfor de hang det der da de bygde huset.. midt i gangen liksom.. når boden er rett ved siden av.. hadde jo vært mye bedre å henge det der inne.. [:-]

Vi har et grått sikringsskap i gangen som ikke er pent, men nå som jeg har malt gangen, har jeg også kjøpt maling til sikringsskapet. Ikke kommet lenger enn til 1. strøket der, men gleder meg til det blir ferdig. Tenkte kanskje legge på en tekst av ett eller annet på det.Maler med maling beregnet på metall.

Vårt står i yttergangen og er malt samme farge som veggene. men jeg tenkte jeg skulle lime på tapet på selve døra.
Tror det kan bli fint jeg! Må bare finne en bra tapet først, hehe!

Jeg har et "innebygd" sikringsskap. Har festet et veggord på det jeg da..

1strøk magnetmaling også tavlemaling utenpå?!:) så kan det fungere som en slags oppslagstavle?! vet jo ikke helt hvor det er plassert, men om det kunne vært praktisk så:)

Når det likevell må være dær så hvorfor ikke gjøre noe utav det?! :)

Vi har det heldigvis inne på teknisk rom!;)

Back
Topp