Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Flori
ORIGINAL: Irene30
Ja, må nesten det!! Hvordan feirer vi den? Glass vin til meg og pumpemelk til Benjamin???[:D]
Jeg kjører fremdeles sportsbilen min jeg... så hvis jeg skal ha plass til kombivogna så må jeg ha Benjamin nedi bagen sikret i baksetet!
Resten av vogna tar jo opp all plassen i bagasjerommet.....
Må jeg begynne å bruke bilstolen, er eneste plassen i framsetet.. men aner ikke om det er airbag der. Bil-manualen er på italiensk!
Tror jeg MÅ finne meg stasjonsvogn....[8D][8D][8D]
Tror det er sånn at viss det er airbag foran, så tror jeg du må på verksted for å kople den ut, skal vel være godkjent. Mener ihvertfall å ha hørt dette [8|]
ORIGINAL: Pia81og hva med meg som har to?? må bli hjemme til de er store nok for sete, ingen bil som har plass til to bagger baki, og på ti min kommer man ikke så langt akkurat da[8|] tenk deg meg, putter ungene i sete bærer de ned i garasjen og ordner på beltet, kjører ut av garasjen, må stoppe og ta de ut for da har det gått ti min allerede
Dette snakket jeg med jordmor om på tlf i dag, da hun absolutt ikke anbefalte
å sitte i bilstol mer enn maks 20min, og helst ikke mer enn ti min i gangen.. [8|]
vi som har kjøpt ny bilstol og greier.. men hun anbefalte bag eller boxette i minst
de første 3mnd... Hun sa det kunne variere fra litt fra bilstol til bilstol.. Men at den
vi hadde (graco med base) var veldig rett i ryggen for en liten baby, og at ryggen
til lille Preben ikke hadde gått av å sitte så rett opp no lenge av gangen...
så vi må vel vei å kjøpe en slik...
ORIGINAL: Pia81
Dette snakket jeg med jordmor om på tlf i dag, da hun absolutt ikke anbefalte
å sitte i bilstol mer enn maks 20min, og helst ikke mer enn ti min i gangen.. [8|]
vi som har kjøpt ny bilstol og greier.. men hun anbefalte bag eller boxette i minst
de første 3mnd... Hun sa det kunne variere fra litt fra bilstol til bilstol.. Men at den
vi hadde (graco med base) var veldig rett i ryggen for en liten baby, og at ryggen
til lille Preben ikke hadde gått av å sitte så rett opp no lenge av gangen...
så vi må vel vei å kjøpe en slik...