Sikling?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Sikler baby'ne deres mye?

Thea sikler en god del! Også sutter hun på hånda si mye! Og skulderen min sutter hun på mens hun skal rape etter pupp!!! Så jeg blir klissvåt!

Ellers blir det meste som kommer foran hennes munn sutta på!!! Tenker jo da at det er begynnelsen på tenner.. men jeg håper likevel at hun ikke får noen tenner på en god stund enda... au au au...

jonas er akkurat helt lik... sutter på alt han kan få tak i... men jonas bruker ikke smokk så tenker bare d er dette suge behove jeg da[8D]

Det er ikke så mye sikling her enda. Men fytti så mye gulping! Det kommer en "dæsj" nesten etter hvert måltid. [8D] Spesielt hvis han finner ut at han ikke skal rape.
Og andre ganger kan det komme en skikkelig munnfull i rapen....hehe

Åh Linnea har også begynt å sikle fælt... Da gulpingen endelig roet seg begynte siklingen [8|]
Hun stapper henda inn i munn og koser seg skikkelig [:D] Sikla renner nedover da..
Og noen ganger har ligger hun å sutter på dyna eller teppet så det er helt vått!

Tenkte på dette med tenner jeg også, men de kunne sikle flere måneder før de fikk tenner, så jeg håper ikke det dukker opp noen tannebisser enda [:D]

Tinnea har også begynt å sikle og alt som kommer i nærheten av munnen må smakes på. Her om dagen var det kluten i badet full av såpeskum som smakte fortreffelig å sutte på...[:'(] Sutta på den ene hånda har ho alltid gjordt, men nå prøver ho å få plass til begge.[:D]

ORIGINAL: 87alenemamma

jonas er akkurat helt lik... sutter på alt han kan få tak i... men jonas bruker ikke smokk så tenker bare d er dette suge behove jeg da[8D]

Thea bruker smokk i tillegg hun da!!! [&:]

Tinnea likte bare sutt de 2 første dagene etter vi kom hjem fra sykehuset ho. Nå hater ho den, brekker seg om vi prøver gi den.

Heike sikkler også endel, men er mest når han skal utforske hendene sine med munnen. Er ei god utfordring å prøve og få begge i munnen samtidig[:D]. Gulpinga har heldigvis roa seg, hender bare en sjelden gang nå i motsetning til i starten..gulpa hele tiden han da..

joda her sikles det som bare rakkarn, og sutter på alt og alle.. hihi de er jo så gode  å da.

Godt å høre at det er andre som også har det slik, Synne sikler noe helt utrolig og er blitt veldig opptatt av hånda si..[:D]

ELISE ER Å BEGYNT OG SIKLE NOE TIL DE GRADER , OG SKAL SMAKKE/PATTE PÅ ALT HUN FÅR I HENDENE ELLER MOT MUNNEN ... JAJA OG HUN BRUKER SMOKKE ;) 

Back
Topp