Sikling

MyBeBe3

Flørter med forumet
Hei
Min lille blir 4mnd på fredag ♡ men han sikler syyyykt mye! Har smekker, men de er for tynne. Finner ikke fine smekker med plast under hvis dere skjønner?:p kan ikke gå rundt med stor middags smekke heller:p noen som vet hvor jeg kan finne? Sikler deres søte små?
 
Jada. Og gulper noe ekstremt. Har smekker fra nameit. De er fine og med fleece under så det ikke går igjennom. Brukt de på alle 3 barna og minste bruker arvesmekker nå. Nr 3 er den eneste som har gulper og siklet så tidlig så har fått prøvd de smekken skikkelig nå. Har såpass mange at han bruker 1-2 smekker om dagen. Skjedd kun en gang at det ble 2 smekker på en dag.
 
Min begynte ganske tidlig og vi har nettopp kjøpte smekker med fleece under,39 nok for 3 så vi får å se hvis det er bedre enn bomull :)
 
Jeg synes smekkene fra Mikkline er bedre enn mange andre typer. De er ganske tjukke, så tar litt tid før de blir gjennomvåte.
 
Jeg bruker mye ullsmekker. Med mindre han blir veldig våt tørker de raskt av seg selv så slipper jeg å vekke han for å skifte. Førstemann var en supergulper og der måtte vi bruke store smekker samt gulpekluter konstant. Var veldig slitsomt med all skiftingen. Brukte en del ull på han og, men tidvis hjalp ingenting da han ble søkk våt uansett.
 
Jeg har en sønn på 15 mnd og han sikler sykt mye fortsatt. Name it har noen kjempe fine, tror det koster 5 for 200kr. Da blir ikke klærne våte, jeg er kjempe fornøyd med det
 
Her kjøper vi Pippi smekker, de er store og tykke. Han sikler veldig mye, samt han er en sprutgulper.
 
Back
Topp