Siklesmekker

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hvilke har dere best erfaring med? Noen som gjør jobben bedre enn andre?

Synes av og til at det virker som om noen er laget mer for pynt enn funksjon.

Si gjerne fra om det er et merke/en butikk som selger noen som funker bedre enn andre, og hvilke som er bare pynt :)
 
Liker pippi sine :) liker ikke newbie (kappahl) sine, de ender opp på ryggen som en liten supermannkappe :p


Februar-14 mamma <3
 
De fra hm og lindex er for tynne, det blir jo vått tvers igjennom! Jeg liker de fra name it, for de er tjukkere. Og de fra Noa Noa, for de er det plast inni.
Her må vi bytte flere ganger om dagen, for hun sikler konstant! I tillegg sutter hun på hendene sine, så da blir de kliss våte:) Helt avhengig av de smekkene.
 
Jeg kjøpte siklesmekker på KID og Princess da storesøster var nyfødt. Hun gulpet noe helt vanvittig, men disse fungerte godt. Baksiden var i litt kraftig stoff som holder fuktigheten vekk fra klærne :)
 
Pippismekkene som du får på bl.a Barnas hus dekker mer og er tjukkere enn de på f.eks h&m.

Ellers har www.babadut.dk mange fine =)
 
Da må jeg sjekke ut flere skjønner jeg, og gjerne kjøpe en eller to hvert sted og teste ut :p Og det blir vel ikke akkurat bedre etterhvert som tenner kommer heller hehe.
 
Vi har gulpebaby og de beste siklesmekkene er definitivt fra name it, polarn o pyret og pippi. Name it sine har fleece bak, så de tørker fort:) De fra hm, Cubus og lindex er altfor tynne, og som sagt over her så vrir de seg rundt.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Name it sine er også gode ja :) pippi og name it er mine favoritter så langt!


Februar-14 mamma <3
 
Vært fornøyd med nameit sine jeg og ;-)
Men jeg har egentlig ikke hatt så mye brukt for dem :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Mange fine tips her :)
 
Jeg er veldig glad i Joha sine! Name it sine er også grei og rimlig :)
 
Hvilke har dere best erfaring med? Noen som gjør jobben bedre enn andre?

Synes av og til at det virker som om noen er laget mer for pynt enn funksjon.

Si gjerne fra om det er et merke/en butikk som selger noen som funker bedre enn andre, og hvilke som er bare pynt :)
Name it sine funker veldig bra! De er litt tjukkere enn andre smikker også :)
 
Back
Topp