Siklende baby :)

^Rocketroll^

Forelsket i forumet
Heisann! De to siste dagene har Lea (8 uker) sikla noe veldig og tygger som bare det på smokken sin. Noen som vet hva det kan komme av? Hun er også litt mer urolig enn vanlig, og har faktisk bæsja to ganger i dag - mot normalt. Det er vel fryktelig tidlig av meg å tenke på tenner? 

kan fort være tenner ja[:)]

ORIGINAL: Frk.Maja

kan fort være tenner ja[:)]

Jammen huffameg da [:)] Er ikke det litt vel tidlig? Tenkte man kunne begynne å vente på de til sommeren jeg, men kanskje Lea er lei melk og drømmer om biff og fløtepoteter [:)]

Vet ikke når det er vanlig å begynne å få tenner jeg, men det høres jo sånn ut [:)]

Neida, trenger ikke være for tidlig. det finnes jo barn som er født med tenner

Tenkte på det samme ang frøkna her, begynt sikle og er mere "klagete", meeeeeeen..

ORIGINAL: Frøken Lillan

Neida, trenger ikke være for tidlig. det finnes jo barn som er født med tenner

Tenkte på det samme ang frøkna her, begynt sikle og er mere "klagete", meeeeeeen..

Det skal vel godt gjøres at tennene kommer allerede nå:) Det kjennes hardt og spisst ut i gommene, hvordan er det hos Baby J? Forøvrig veiver Lea enormt med armene og gnur de i ansiktet - noe som også er nytt...

mener jeg hørte at vi kan vente tenner fra ca 3 mnd. så det kan vel være noe på gang:)

Det er ikke for tidlig for tenner nei, men det er alderen for å starte siklingen uansett nå. Husker da storebror startet å sikle på denne alderen, og alle prøvde å spå at det var tenner på vei ut. Jada, 11 mnd var han før han fikk sin første.[8D]

emilia og sikler. hu spytter ut smokken og dytter nesten hele hånda inn i munnen og tygger på den.

ORIGINAL: anilec

emilia og sikler. hu spytter ut smokken og dytter nesten hele hånda inn i munnen og tygger på den.

Haha, akkurat som Jenny ho da ;)

Sånn er snuppa her også, sikler mye, mer grinete og slikker og tygger på alt! 

Back
Topp