sikkert vært tatt opp mange ganger før men..

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Regner man fra uttak eller innsett? ringte og bestilte meg time til ul nå og fekk meg time 22 des. Eg trodde eg var 7 uker på vei 23 des. men var vist bare 6+5 når eg skal på ul den 22 sa hun. så det kunne være en liten sjangse for at dem ikke så noe, men om dem ikke så noe så kunne eg få ny time etter nyttår:) Hun skjønte godt at eg ville på ul før jul :p

De fleste regner fra innsett, men har forstått det sånn at det er litt forskjellig praksis.

Trodde det var dagen etter uttak jeg?
Er ikke sikker! Vet ikke hvordan de regner på frys med meg nå heller, men har ul i ca uke 8.

De ser vel noe 6+5? Håper det :-)

Ja! Du satte inn to ja? Spennende!!

Nei satte bare inn 1, men hørt mange si at det kan bli 2 uansett pga det kan dele seg eller noe slikt? eg har ikkje peiling på slikt så eg aner ikkje:p bare googler og leser :p kanskje ikkje akkurat det lureste man gjør alltid :p

Nei satte bare inn 1, men hørt mange si at det kan bli 2 uansett pga det kan dele seg eller noe slikt? eg har ikkje peiling på slikt så eg aner ikkje:p bare googler og leser :p kanskje ikkje akkurat det lureste man gjør alltid :p
Å ja, kanskje mulig det? Har jeg ikke tenkt på :-)

Å ja, kanskje mulig det? Har jeg ikke tenkt på :)

Begynte og tenke mye på det da eg fekk sterke positive tester tilig og eg var så sinnsykt kvalm. så da begynte eg og google og da kunne det være tvillinger blandt annet kom det opp... :p men nå er den så og si over så tror det var bare et lite tegn på at eg var gravid :p tror egentlig det er bare en :p men er jo altid spennende og se !:D

Back
Topp