K Kisskine Glad i forumet Augustmødrene 2014 30 Jul 2014 #1 Må man koke suttene når de er nye før de tas i bruk?
Lillemor21 Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Augustmødrene 2014 30 Jul 2014 #4 Jag har gjort det Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
jeanettm Elsker forumet!! Augustmødrene 2014 30 Jul 2014 #5 Jeg gjorde også det venter prins i august <3
T to_gullgutter<3 Betatt av forumet Augustmødrene 2014 30 Jul 2014 #6 De med brun tutt må i alle fall skylles i vann, de smaker helt grusomt hvis ikke! :/ Hvertfall gjorde de det før, kan jo hende det er endra nå.
De med brun tutt må i alle fall skylles i vann, de smaker helt grusomt hvis ikke! :/ Hvertfall gjorde de det før, kan jo hende det er endra nå.
C Chica Elsker forumet Augustmødrene 2014 31 Jul 2014 #7 Jeg har gjort det nå, eller har kjørt de i oppvaskmaskina, også blir de kokt før vi tar de i bruk om det er nødvendig veit jeg ikke ;p Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Jeg har gjort det nå, eller har kjørt de i oppvaskmaskina, også blir de kokt før vi tar de i bruk om det er nødvendig veit jeg ikke ;p Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Maian Gift med forumet Augustmødrene 2014 Junilykke2018 31 Jul 2014 #8 Har aldri kokt tuttene/smokkene. Sent from my iPad using BV Forum