sikkert teit spørsmål

vevina

Forumet er livet
men hva tar dere med urin prøven i, når dere skal til legen??[:D][8D]

Uringlass i typen plast![:D][:D]

hehe, kjøpte sånn uringlass på apoteket[;)]

aha[:D] var ikke klar over at de hadde sånt der :)
får løpe en tur på apoteket føre jeg skal til legen da[:)]

må man ofte ha med urin prøve til undersøkelsene??

De sjekker om man har protein i urinen blandt annet tror jeg[:-]
de sjekker den sikkert jevnlig ?

ORIGINAL: *Emma08*

hehe, kjøpte sånn uringlass på apoteket[;)]

ORIGINAL: vevina

må man ofte ha med urin prøve til undersøkelsene??

Hadde med til hver legekontroll (jeg gikk bare til lege sist, så ble 1 gang i måneden) [:)] Like greit å hamstre inn urinprøveglass på en gang [;)]

urinprøveglass som man kjøper på apoteke

Har bare tatt med urinprøve 1 gang, og da tok eg det på babyglass[8D]

Eg får helt fnatt av å gå å bære med meg urin, så eg tisser alltid når eg kommer til jordmor[8D] Like greit spør du meg[:D]

urin prøve glass fra apoteket.....

Du trenger da ikke kjøpe de urinprøveglassene. De får du på legekontoret hvis du spør. Det gjør iallfall vi her. Fikk et når jeg var til legen på fredag, som jeg fyller opp i morra å stikker innom med.

Om du spør om å få der, så slipper du den utgiften. Du får i tillegg et sånt rør å ha utapå urinprøveglasset. Det er ganske smart. Så får du et nytt glass hver gang du er til jordmor, for hun vil gjerne at du har med en urinprøve til hver undersøkelse. De skal sjekke ut proteinet i urinet ditt.

Du kjøper uringlass på apoteket[:)]

Jeg pisser i et plastbeger på legekontoret jeg. Har aldri fått beskjed om å ha det med hjemmefra. Så da gidder jeg ikke å bruke penger på det.

uringlasas fra apoteket, eller hvis eg har glemt det så tar det eg det nærmeste eg finner med lokk. babyglass, syltetøyglass, hapå glass osv :)))) funker helt greit det og.

eg fikk beskjed om å ta med urinprøve til hver time eg sku på kontroll :) dette for å sjekke proteiner som det er blitt sagt jah :)

Back
Topp