Sikkert normalt men....

pebbles

Gift med forumet
fryktelig vondt! Da jeg våkna i dag var brystvortene mine dekt med noe hvitt som hadde stivna. Jeg vasket dem forsiktig i dusjen, og nå har jeg fryktelig vondt i brystvortene! Det stikker og dunker hele tiden.. Fler som har opplevd dette? Syntes det er litt tidlig at det kommer noe ut av dem jeg da...

Joda, har hatt det sånn i månedsvis nå.. Råder deg til å begynne å smøre de med tykk krem allerede.. Jeg har venta litt lenge å guuud så såre de rakk å bli.. Det er ikke tidlig for råmelk.. Noen får det myemye tidligere.. Jeg fikk første gang rundt uke 25, å siden har spruten stått..

Sist jeg var på apoteke såg jeg de hadde krem for brystvorter. Står der som de selger babytinga

Da må jeg på apoteket og handle![:D]Takk for tipset jenter.. Men lindaen, hva er egentlig råmelk?

Da skal jeg kjøpe den. Sist motte jeg pompe meg i 3 månder motte stoppen pompa hele tiden for å tørker ut blode.

ORIGINAL: pebbles

Da må jeg på apoteket og handle![:D]Takk for tipset jenter.. Men lindaen, hva er egentlig råmelk?

Det er den "melka" som du har nå, det er ingen næring i den og den er egentlig ikke melk.. Men siden det er melkekjertlene dine som produserer den så kalles det for råmelk.. Ble du litt klokere?

Okey... da er jeg med![;)]

råmelka kan komme nårtid som helst så det er sikkert det...
Smør brystvortene inn med en god og fet krem [:)]

Back
Topp