Sikkert ikke mulig

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
men syntes jeg kjente en " fiskehale " som kilte meg ved skambenet. ( er det det det heter ? )
Har jo hørt at fleregangsfødende kjenner det tidligere enn førstegangs, men dette var vel kanskje vel tidig?
Er 9+2 og mitt 3. svangerskap.

Tror nok heller det var en luftboble kanskje..

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Kjentes ikke ut som luft heller, men kan jo ikke nekte på at det ikke var det.

du kjenenr nok ikke liv nå nei, fosteret er vel kanskje 2cm stort? min sprellet og turnet volsomt på ul, var 10+3 da,men merket overhode ikke noe til all bevegelsen :)

Så lenge d er din 3. så er d ikke umulig..Du vet jo hvordan d skal kjennes ut så du er jo mer klar over hvordan d skal kjennes ut..Tidlig ja, men kan heller ikke utelukke;) Jeg er rimelig sikker på at jeg kjente d igjen her i går kveld selv..Er jo ikke hardt sånn som senere, men er samtidig helt sikker på at d ikke var bare var luft:)

Jeg vet ikke hva man skal tro, opplevde jo dette når jeg var nesten 10uker, tenkte det bare var luftboble siden det var så tidlig, men helt siden da har jeg kjent mye der nede, først veldig sjelden men så hver dag, og etter i går er jeg ikke i tvil. Er 11+1 idag etter mine beregninger, men er 11+4 ifølge menstermin. Kjente det tidlig med første, uke 14. Men med nr2 kjente jeg det ikke før uke 16. Så dette var veldig overraskende men, jeg synes jo det er herlig å få bekreftelse på at lille har det fint :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp