sikkert idiotisk OG hysterisk - men:

Tjukkaaa

Forumet er livet
Jeg bor somsagt in the middle of nowhere, 3 hus rundt meg - hvorav ingen kan se til min tomt fra vinduer e.l. Jeg er tom for ved i huset og det er skitkalt. Men jeg føler meg veldig ukomfortabel med å gå uti garasjen etter ved med Alis sovende i sengen.... selvom jeg tar babycallen med meg... nå er jeg jo alene hjemme sant - så da begynner fantasien å kjøre villt i hodet mitt. Tenk hvis en fremmed kom seg inn i huset mens jeg var i garasjen og ventet så der inntil jeg hadde lagt meg?[&:] sånne ting,..

så gir jo huset lyder av seg såhvis jeg er i tvil så kommer jeg ikek til å få sovet[8D]

Haha jeg hadde så veldig veldig glatt gått ut jeg altså, jeg vet jeg på dette området er veldig ANTI hønemor altså, men KOM DEG UT Å HENT VED!!! [8D]

hehe, tror det er fint trygt å gå ut å hente ved[8D]
du får ta en liten titt i huset før du legger deg, så er du trygg[:D]

ORIGINAL: KathMor

Haha jeg hadde så veldig veldig glatt gått ut jeg altså, jeg vet jeg på dette området er veldig ANTI hønemor altså, men KOM DEG UT Å HENT VED!!! [8D]

[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:] Jja bare le meg opp i trynet du!![>:][>:][>:][>:][>:]

[8D] kayyyyy daaaaaa! snart! gidder ikke med engang haha - men må ha til imorgen tidlig uansett så[&:][8D]

Skjønner jo tanken, selvom det går helt fint [:)] Evt, lås døra når du går ut, så du vet at ingen har gått inn imellomtiden?[;)]

Hehe... Litt småparanoid, men det kan jo hvem som helst bli[:)]

Jeg tør å gå hjemmefra til postkassa (40 meter, og man kan se inngangen til huset), men jeg tør ikke gå til garasjen (200 meter, og man kan ikke se huset)..

Men du må jo ha VED!

Hehe sant det er ganske paranoid tankegang ... men tankene mine kjører hypermodus hver gang jeg er alene hjemme. Jeg er obs på lyder og lukt og alt mulig rart[8D]

JA jeg må nok bare hive meg ut - smart ide marta green! å låse døren etter meg[:D]. Gjør vedhentingen ti ganger mer tungvint men verdt det for god natt søvn[:D][:D][:D][:D]

Hahaha... Skjønner den, men ikke noe farlig. Du kan jo låse døra mens du er i garasjen da!![;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hehe sant det er ganske paranoid tankegang ... men tankene mine kjører hypermodus hver gang jeg er alene hjemme. Jeg er obs på lyder og lukt og alt mulig rart[8D]

Skjønner deg GODT... men er også enig at det er mer paranoid enn rasjonelt for å si det sånn [8D]
Men ler ikke av deg heller... kunne lett tenkt sånn selv [8D]

*Ler*[:D]

Back
Topp