Sikkert hormonene mine...

hehe... jeg får vel "er du sprø" "ikke riktig klok" "igjen??????"
her blir det 3 små under 3 år...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Godt det er fler som får tette ;) Må si meg imponer av deg. Men kunne også tenkt meg mange barn. Desverre er mannen mer enn fornøyd me denne som kommer nå.;) hehe..

jeg har lyst på to tror jeg, altså, nå har jeg ikke barn fra før, men tror jeg vil ha to. :P hehe

vel, jeg mener at folk ikke trenger å spørre om sånt. så jeg kan lett bli irritert av den slags. men hvis folk spør hvordan går det, sier jeg bare alt er fint, selv om jeg kansje har en dritt dag. det kommer vel mest ann på hvem som spør.
Jeg sier også at alt er fint når noen spør.. orker ikke fortelle om evt plager eller komplikasjoner.. det er min sak :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synest det er koselig at folk spør jeg. Har man komplikasjoner eller ting man vil holde privat så forteller man selvsagt ikke om det. Jeg regna faktisk med at de fleste kom til og si "det var ingen stor overaskelse","det var på tide" etc for alt ligger liksom til rette denne gangen og jeg har ei på 9 fra før, og det stemte ;) Mange sier nettopp det.

Verre med de som ikke sier noe synest jeg, liksom bare "åja, gratulerer". Kanskje de slenger på "når er termin?". Ble litt skuffa når ikke svigermor spurte om jeg var i form og sånn når hun fikk vite at hennes første barnebarn var på veg. :-/ derfra kom det bare "når?". Dagen etter ringte hun og spurte om hin kunne fortelle det til venninne sine. Wow...

Synest det er koselig at folk spør jeg. Har man komplikasjoner eller ting man vil holde privat så forteller man selvsagt ikke om det. Jeg regna faktisk med at de fleste kom til og si "det var ingen stor overaskelse","det var på tide" etc for alt ligger liksom til rette denne gangen og jeg har ei på 9 fra før, og det stemte ;) Mange sier nettopp det.

Verre med de som ikke sier noe synest jeg, liksom bare "åja, gratulerer". Kanskje de slenger på "når er termin?". Ble litt skuffa når ikke svigermor spurte om jeg var i form og sånn når hun fikk vite at hennes første barnebarn var på veg. :-/ derfra kom det bare "når?". Dagen etter ringte hun og spurte om hin kunne fortelle det til venninne sine. Wow...
Enig med deg der ja. Fortalte ei kusine det i går, og da fikk jeg bare "Gratulere, hvor mange måneder er du?" Og så var vi ferdige med det temaet.
Mer koselig når folk spørr, men selvsagt ikke graver i ting dem ikke har noe med.

Mest plagsomt etter hvert blir alle som skal ta på magen, og kommentaren "Jøss, går du her enda??"

Godt det er flere med hormoner!! Jeg er lei av at folk rundt meg forventer at det blir en gutt siden vi har to prinsesser fra før!! Jeg får dessverre ikke bestemme hva som er i magehuset;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Æ irritere mæ over at folk e nøidd te å spørre om det va planlagt eller ett uhell..

termin 18.2.14 <3

Æ irritere mæ over at folk e nøidd te å spørre om det va planlagt eller ett uhell..

termin 18.2.14 <3

Haha, den har jeg fått også ;-) Vi har vært sammen i 4-5 år, og jeg har jo alltid jobba/reist mye. Så pappa fikk (et lykkelig) sjokk, og utbrøt "å jeg som trodde du ikke ville ha barn"..

Godt det er fler som får tette ;) Må si meg imponer av deg. Men kunne også tenkt meg mange barn. Desverre er mannen mer enn fornøyd me denne som kommer nå.;) hehe..

hehe... du må bytte mann... haha... er 3 fedre i bildet her... men byttet ikke fordi jeg ville ha flere barn da ;)
men ingen av de jeg har barn med hadde barn fra før... og de ønsket seg jo barn... med unntak av far til nr 1... men der ble jeg gravid på pilla og var 20 år når hun ble født...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp