sikkert ett dumt spm.. *hekling*

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
er det forskjell på å hekle sammen to fm og hoppe over en?? når man feller....

jeg hekler sammen ved å dra opp tråden en gang i 1. maske, stikker nålen ned i neste maske og drar opp tråden der og. kast på nålen- dra igjennom alle maskene på nålen. det blir finest syns jeg.

ORIGINAL: Fever

jeg hekler sammen ved å dra opp tråden en gang i 1. maske, stikker nålen ned i neste maske og drar opp tråden der og. kast på nålen- dra igjennom alle maskene på nålen. det blir finest syns jeg.

Er den måten jeg og hekler sammen på[:)]

ORIGINAL: syddihodet

ORIGINAL: Fever

Er den måten jeg og hekler sammen på[:)]

er det jeg alltid har gjort. men heklet ranglen fra bekki nå, og brukte den andre måten,syntes ikke det ble så fint når det ble hullete.... hmm... me nda rekker jeg opp den store i midten allefall!!

takk!!!!

Når man feller ved å hoppe over blir det mer "fellet" hehe.[:D]
Jeg liker best å hoppe over, men hekler stramt slik at det ikke blir huller.
Hekler jeg på store ting, som skjerf e.l er det bedre å hekle to og to m sammen[:)]

rekte opp midten på ranglen,og heklet sammen slik jeg alltid gjør,to og to,det ble mye finere her allefall,og jeg hekler stramt til vanlig. ranglen ble kanonfin,og skal gis bort med ett par booties og gulrotkake på barselbesøk i mrg!

ORIGINAL: ohBaby!

rekte opp midten på ranglen,og heklet sammen slik jeg alltid gjør,to og to,det ble mye finere her allefall,og jeg hekler stramt til vanlig. ranglen ble kanonfin,og skal gis bort med ett par booties og gulrotkake på barselbesøk i mrg!

Good![:D]
Ja, er jo egentlig samma hvilke metode du bruker, så lenge DU blir fornøyd[:)]
Får vi bilde?

Back
Topp