Sikkert et teit spørsmål :P

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
men hvor tidlig har dere fått vite kjønn?

Synes jeg kan minnes at ei venninne fikk vite kjønn når hun tok UL i uke 12?!?

Forrige gang var jeg veldig "rolig"", ikke blødde jeg, ikke hadde jeg vondt o.l. så jeg ventet med UL til OUL. Da fikk vi jo vite at veslegutt kom :D

Nå skal jeg jo ta ny UL i uke 11+5, så kaaaaaaaaaanskje de ser noe??? Eller er det fryktelig tidlig mon tro...

ER SÅ SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT :) *knis*

De har ikke lov å uttale seg om kjønn før etter uke 12 pga at de vil forhindre at noen tar abort pga kjønn.

Skal selv i uke 14 og er spent :)

Jeg har ikke selv fått vite kjønn siden jeg er "bare" 10 uker.. Men snakket med ei venninne i dag som er halveis og hun fikk vite kjønn i uke 13 da hun var på tidlig ul..

Jeg skal selv i uke 13 så blir spennende :) men jeg tror det er veldig tidlig å se kjønn egentlig..

vet noen gjetter på kjønn uke 12- 13, men vet også at mange kan ta feil så tidlig fordi gutter og jenter ligner så veldig på det stadiet...

Forrige gang var jeg på UL midt i uke 11. Gynekologen så da noe som kaaaanskje kunne være en penis og gav oss 85% sjanse for gutt. På OUL var det INGEN tvil om at det var gutt ;) Men det er jo bare 50/50 i utgangspunktet da...

Var på UL igår, 12+2. Da så han en "knopp" mellom beina, men sa: "Jeg ville ikke ha kjøpt blått pga det der..." Vanskelig å se vettu :) CRL er jo bare 5 cm, så du kan jo tenke deg for noen små tissefanter det må være ;)

Vet at noen har fått høre det i uke 15.
Men vet at det er svært få som vil si noe som helst om det så tidlig fordi det er da fryktelig vanskelig å se sikkert :P

Du kan jo håpe :D

Jeg var på UL i uke 14 sist gang, men da kunne hun ikke se hvilket kjønn det var. Jenter og gutter er vel ganske like i begynnelsen av svangerskapet.

Med førstemann var det klart og tydelig gutt i uke 15! Var på ultralyd nå på mandag, 12+1, jordmor sa at hun gjettet gutt! Så tidlig har også jenta ganske stor klitoris som også kan se ut som penis. Men det jordmor sa var at hun så på retningen av denne penis/klitoris og hadde da erfaring med hvilket kjønn det mest sannsynlig vil bli:)

Med første fant de ut i uke 16 at det var gutt, det er det tidligeste jeg har fått vite.. andre gangen fikk jeg vite i uke 19.. :) (var ikke på ul før)

Back
Topp