Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har med panna jegbondekone skrev:
tar den aldri ut av panna
har på glasuren og pynter, skjører opp kaka i panna og har med panna
Jeg har bakepapir under og drar den forsiktig ut av panna.. Bruker å bake opp en langpanne iblant og dele i 4, så legger jeg det i frysen så vi har til et kaffekos om vi får uventet besøk..Pearl skrev:
Labambie skrev:
Jeg har bakepapir under og drar den forsiktig ut av panna.. Bruker å bake opp en langpanne iblant og dele i 4, så legger jeg det i frysen så vi har til et kaffekos om vi får uventet besøk..Pearl skrev:
Så du snur den ikke på hodet, bare lirker den ut som den er? Kanskje prøve det da. Jeg synes min går i stykker så lett hele tiden. Men har du på glasuren før eller etter du har lirka den ut da?
Labambie skrev:
jeg har med panna jegbondekone skrev:
tar den aldri ut av panna
har på glasuren og pynter, skjører opp kaka i panna og har med panna
Når du skal servere den også? Jeg skal lage med meg i bursdag i morra, og tenker at det kanskje ikke er så veldig pent? Og hva hvis du skal fryse den?
Bakepapir i bunnen og rundt kantene. Lar kaken hvile i 30 minutt i formen for å bli avkjølt. Så enten løfter jeg opp med bakepapiret eller så snur jeg kaken. Litt avhengi hva slags kake jeg lager og hva jeg skal bruke den til.Trone skrev: