Sikkert å ha sex?

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Jeg har jo spottet noen dager nå (nesten ingenting i dag, hurra!) men er det sikkert for oss å ha sex? Sexlysten er jo selvfølgelig ganske tilstedeværende - men er livredd for å gjøre vondt verre siden jeg har fått beskjed av legen om å ta det med ro. Hva tror dere?

Har så lyst å kose med mannen min, men hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde skikkelig begynt å blø.. :(

Skulle ønske jeg kunne svare deg! Her har det vært tørt siden jeg fikk positiv test.. :/

Sant nok.. Men er vel ikke lurt å få orgasme heller... Blæææææ. Jeg vil kose :angel4

Skulle virkelig ønske at jeg hadde lyst, meeen det har jeg IKKE.. Mannen begynner naturlig nok å bli ganske frustrert over denne tørken, og jeg har i grunn super dårlig samvittighet.. Får håpe lysten kommer tilbake snart!! :)

Jeg tror nok ikke sengekos er det som avgjør om spiren overlever eller ikke :) Men om spottingen kommer fra livmortappen, kan du nok få økt spotting igjen.

Her har vi ikke tørke, og jeg har ikke spottet.

Jeg har jo spottet noen dager nå (nesten ingenting i dag, hurra!) men er det sikkert for oss å ha sex? Sexlysten er jo selvfølgelig ganske tilstedeværende - men er livredd for å gjøre vondt verre siden jeg har fått beskjed av legen om å ta det med ro. Hva tror dere?

Har så lyst å kose med mannen min, men hadde aldri tilgitt meg selv om jeg hadde skikkelig begynt å blø.. :(

Snakk med legen din? Jeg ville ikke riskert noe jeg heller (vi er forsiktige pga tidligere SA) men er jo dumt å la være å kose også kunne dere kunne ha gjort det hele tiden ;)

Jeg fikk beskjed av legen min å unngå samleie en stund pga SA forrige gang....

jeg hadde ikke det da jeg blødde sist gang, men jeg mistet jo uansett da... har hatt sex nå, men jeg verken spotter eller blør noe nå heller da...
så vanskelig å si...

dumt når du skal være redd for alt! Skal tømme meg for spm. hos legen i morgen hvertfall! :)
ja det er sikkert lurt, nå skal det sies at jeg blødde i den perioden ekstra når jeg gjorde noe fysisk da så jeg fikk av den grunn beskjed av legen også etterhvert om å verken herje eller løfte på gullet og ikke ha se for sikkerhetsskyld.
etter den sa opplevelsen så var jeg redd for å sex de 2 første gangene nå også etter positiv test, men har jo godt bra foreløpig :-)

Back
Topp