Sikkerheten på testene... *forvirret*

Antoine

Blir kjent med forumet
...Hvor bokstavelig skal man ta en test dersom man tester seg noen dager før IKM? Testet i dag tidlig og den var negativ. IKM er ca 20. juli.

Jeg har tester fra billige-teste.dk og i bruksanvisningen står det at HCG-nivået kan slå ut mellom 6-15 dager etter befruktning.

Synes det er så innmari vanskelig å beregne...

Tok mitt siste pillebrett i april noe som utgjør at vi er i 3pp. Har hele tiden sagt at vi sikkert ikke kan få barn, men først nå begynner jeg å tro litt på dette utsagnet.

Har mest lyst til å gi opp alle disse testene, forumene osv for å få litt ro, men vet ikke om jeg klarer det... Er så lei usikkerheten.
 
Du må ikke gi opp ennå, Antoine!
Skjønner at du er lei usikkerheten, jeg har det slik selv om dagen!
Her kommer en liten trøst. Da jeg var gravid med første mann tok jeg først en test som var negativ - ventet noen dager og tok en ny. Da fikk jeg posistivt svar[:D] Så det er godt mulig at du tok testen for tidlig..

Stå på og lykke til[;)]
 
Takk for trøsten, Karianne...

Blir nok en god stund til jeg tester meg igjen. Bedre å bli positivt overrasket dersom mens ikke kommer.
 
Hei. Du må ikke gi opp enda. Jeg er i pp 19 og har ikke gitt opp!! Men skjønner hvordan du føler deg. Noen gang blir jeg også lei og trist av dette. Men så blir jeg positiv og sikker på at vi skal klare det!!. Bare vent en dag er det vår tur!!!
 
Takk! Trøst varmer og det er godt.

Er liksom sånn at får jeg ikke til noe med en gang kan jeg like gjerne gi opp. Blææææh!

I går og i dag har jeg vært ganske trøtt sånn på ettermiddagen -> godt å sove en times tid på sofaen! (Mens kvisa på haka modnes...[:D])
 
hei antoine.
føler med deg....å det gjør sikkert alle prøvere her.

men det er jo det som er så kjekt med dette forumet.....få det ut!!!![:D]

gi opp må du ikke gjøre..men det tror jeg du ikke gjør heller[;)]
det blir iallefall ingen baby av det[;)]
hold mote oppe!(det er det jeg sier til meg selv på di mest oppgitte dagen)

en vakker dag skjer det
(ja jeg vet det er lettere sakt en gjort...men men[&o])
 
Takk, dere er så søte her!
 
Hei Antoine.
Skjønner frustrasjonen din. Noen blir gravide med en gang, mens andre må vente i evigheten. D føles i allefall slik. Jeg ble gravid 4 mnd etter at jeg sluttet på p-pillen, men hadde så en SA i august i fjor. Tiden har gått og nå har det blitt klaff igjen, men vi prøvde helt fram til april for å få det til[;)] Så ikke gi opp og prøv og ikke tenk så mye på at du skal bli gravid(det er enklere sagt enn gjort vet jeg...). Det er utrolig hvordan din egen psyke styrer kroppen og kan fort sette den i ulage. Det erfarte iallefall jeg[&:]
Masse lykkeønskninger fra meg[:)]
 
Back
Topp