Sikkelig skuffa?

LilleBall

Forumet er livet
Har dere noen gang blitt sikkelig skuffa over sambo deres?

Hva gjorde dere eventuelt.. Jeg mener for og komme i humør igjen?

Oh yes...... Har ett par episoder,å vettu,det er 2 år siden det ene å det gjør faktisk litt vondt enda...

Vet ikke om det er så mye som hjelp jeg. Prate om det kanskje?!

Ja, burde kanskje snakket om det, men har ikke litt lyst til og snakke med han en gang [&o]

har vell det... kommer litt ann på hvilken måte han skuffet meg på.... men hvis han har sagt noe hjelper det som regel og snakke om det.... ikke sperre d inne i hvertfall da blir d bare værre

Ja det har jeg.....husker ikke nå hva jeg gjorde,dumpa han sikkert.....haha...:P

Hva har han gjort..?[:o]

Hvah an har gjort er ikke noe jeg gidder legge ut her.. Mange mener vel det sikkert ikke er så farlig, men jeg syns det var dårlig gjort..

ORIGINAL: [K]

[8|]

Ok?
Hun spurte hva folk har gjort for å bli i bedre humør, etter å ha blitt skuffet av samboer.
Da er det vel egentlig ikke relevant hva som er blitt gjort? [:)]

ORIGINAL: Labambie

Det blir bra så fort jeg får viljen min.. [8D] Nei, det er ikke kødd. Hehe

Bortskjemt[8D][:D][:D]

Jeg surker til han ber om unnskyldning jeg[:D]

ORIGINAL: Puppeluppen

[8|]

Ok?
Hun spurte hva folk har gjort for å bli i bedre humør, etter å ha blitt skuffet av samboer.

Hæ..?
Altså...jeg visste ikke hva jeg skulle svare og jeg syns denne passa..??
Kan man virkelig lagre bråk utav en smily og nå...jesus..

ORIGINAL: Labambie

[8|]

Ok?

Hæ..?

Babyverden er cyberspace sitt svar på Big Brother... [;)] Da får vi si som han Trond i første sesongen, han reiste seg opp, gikk og sa "Ingen av dere er mine venner"... [;)] Heheheheheehhehhhe!!! Sorry, jeg er sulten på oppmerksomhet her.. [8D]

Hahah[:D]

[8|]

Ok?

Hæ..?

Bråk?

Kjære Ritamor..
Helga her har vært prega av skuffelser.. Jeg pleier å si det til han hvorfor jeg blei skuffa og sånn.. For han tenker ofte lite gjennom hva han sier og gjør.. (Eller.. Det blei jo litt feil, for OFTE er det jo ikke altså.. Men det skjer..!)
Åsså tar jeg ting opp feil, åsså baller det på seg..
Håper det er i orden nå.. [:)]
*klem*

Tjah, hevn?[8D] [:D] neida, men siden han har skuffet deg, så må jo du gi deg litt tid til å "komme over det" så kan du snakke med han om det når du nesten har komt over det f.eks[:D]

pleier som oftest å skjønne hva han har gjort og si unnskyld m engang,og visst ikke er det full prat og alt skal på bordet!!

ORIGINAL: Bare Kari

JA! Veldig ofte for tiden...
Hadde jeg ikke vært i den situasjonen jeg er i, så hadde jeg fått nok nå og flytta..

Jeg klarer ikke bli i bedre humør, dessverre.. Eneste som hjelper er å koble ut med husarbeid, gåturer med musikk osv..

Samma her[:)]

Gi meg penger hehe[:D]

Back
Topp