Sikkelig problemer har BV

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
Er det flere her inne som er lei av at BV har stadig problemer?
Kommer meg ikke alltid inn og klare ikke alltid å svare på innlegg.

Ikke rart folk gidder å være her mer.

Og har sendt mail,men ikke fått noe svar emoticon

I går kom jeg nesten ikke inn i det hele tatt. Var nede i 3 timer eller noe sånt..
I dag får jeg ikke svart på innlegg om jeg ikke åpner svarinnlegget i en ny fane

Huff er det slike problemer her og????

Nettopp gitt totalt opp på barnimagen og dinbaby pga de samme problemene, noe som har resultert i lav aktivitet der inne....

begynner å bli rimelig lei ja. ikke nok med alle de problemene, men så er det en dullion med spam her inne også

spirrevippvipp skrev:
begynner å bli rimelig lei ja. ikke nok med alle de problemene, men så er det en dullion med spam her inne også

Pluss det at de faktisk ikke gidder å svare på mail.

Labambie skrev:

spirrevippvipp skrev:

Hei!

Klart vi gidder å svare på mail! Det er ferietid hos oss, dermed kan det ta noe tid før dere får svar på henvendelsene deres. Men jeg er på jobb! Send meg en mail, så får dere svar!

Vil gjerne vite hva dere mener med spam også! Det har jeg ikke registrert....

mvh

Karine@babyverden.no
Sjefredaktør Babyverden

Labambie skrev:

spirrevippvipp skrev:

Hei!

Klart vi gidder å svare på mail! Det er ferietid hos oss, dermed kan det ta noe tid før dere får svar på henvendelsene deres. Men jeg er på jobb! Send meg en mail, så får dere svar!

mvh

Karine@babyverden.no
Sjefredaktør Babyverden

Dramadama skrev:
I går kom jeg nesten ikke inn i det hele tatt. Var nede i 3 timer eller noe sånt..
I dag får jeg ikke svart på innlegg om jeg ikke åpner svarinnlegget i en ny fane

Hei! Vi var nede en liten time i går kveld mellom 20 og 21 på grunn av oppgraderinger. Beklager dette!

mvh
Karine

Redaktør Karine skrev:

Labambie skrev:

spirrevippvipp skrev:

Hei!

mvh

Karine@babyverden.no
Sjefredaktør Babyverden

Dere har vel ikke vært på ferie siden påsken vel? For mange har hatt problemer med å få svar helt siden da..

Qualitas skrev:

Redaktør Karine skrev:

Labambie skrev:

spirrevippvipp skrev:

Hei!

mvh

Karine@babyverden.no
Sjefredaktør Babyverden

Dere har vel ikke vært på ferie siden påsken vel? For mange har hatt problemer med å få svar helt siden da..

Kundeservice svarer på alle henvendelser som kommer inn. Vi har ingenting å tjene på dårlig kundebehandling, så vi tar alle henvendelser seriøst.

Forumsjefen ble akutt sykemeldt i vår og enkelte mail som ble sendt direkte til henne har dessverre blitt liggende. Hvis noen ikke har fått svar, beklager jeg dette.

Dersom dere har henvendelser er det aller beste å sende mail til kundeservice@babyverden.no. De sorterer og sender videre til rette vedkommende.

mvh
Karine

lillemortil2snart skrev:
Ang spam, så har jeg rapportert flere av de, så dere burde fått det med dykk !!

Det er du ikke alene om!

lillemortil2snart skrev:
Ang spam, så har jeg rapportert flere av de, så dere burde fått det med dykk !!

OK, takk! Da skal jeg sjekke det opp!

Karine

Jeg har også rapportert som spam og salgstråder en rekke ganger, uten at ting har blitt gjort. Den ene gangen det var snakk om en salgstråd på generelt, så så jeg at en av moderatorene var inne på tråden (moderator 5), men tråden ble ikke fjernet. Ikke eneste gangen denne moderatoren har vært inne på en tråd (uten å gjøre noe med den) som har vært klart brudd på forumreglene...

Hvis dere har så enorm mangel på moderatorer som det virker som dere har om dagen, så bør dere kanskje ansette noen flere? Syns ihvertfall dere burde ha en på vakt om dagen/ettermiddagen/kvelden?

Også syns jeg det er trist at du, som redaktør, bare "innrømmer" at dere var nede en "liten time" i går, når vi brukerne vet at det var snakk om en lengre tidsperiode.

Syns dessuten det går an å melde fra om nedetid på forhånd, sånn at man er forberedt og slipper å sitte og irritere seg over at man ikke kommer inn på sidene. Ihvertfall når det er snakk om planlagt nedetid, som i går!

Jeg skjønner jo at dere tenker at dere ikke har noen forpliktelser ifh. til oss brukerne i og med at dette er et gratis forum, men jeg ville jo tro at dere burde skjønne at det er i deres beste interesse at vi ikke forsvant? Et forum er lite verdt uten brukerne....

Fuglen skrev:
Også syns jeg det er trist at du, som redaktør, bare "innrømmer" at dere var nede en "liten time" i går, når vi brukerne vet at det var snakk om en lengre tidsperiode.

Syns dessuten det går an å melde fra om nedetid på forhånd, sånn at man er forberedt og slipper å sitte og irritere seg over at man ikke kommer inn på sidene. Ihvertfall når det er snakk om planlagt nedetid, som i går!

Jeg skjønner jo at dere tenker at dere ikke har noen forpliktelser ifh. til oss brukerne i og med at dette er et gratis forum, men jeg ville jo tro at dere burde skjønne at det er i deres beste interesse at vi ikke forsvant? Et forum er lite verdt uten brukerne....

Dette har jeg tenkt mye på! Det burde være mulig å oplyse om det så slipper alle å bli drittlei, for nå har dette virkelig drøyd seg litt ut i evigheten spør du meg! Føler at forumet aldri blir ferdig...

Fuglen skrev:

Hei!

For det første: vi føler i aller høyeste grad at vi har forpliktelser overfor dere! Det er dere som gjør forumet til det det er, og derfor legger vi også veldig mye ressurser i å utbedre feil og mangler.

Jeg har vært inne og beklaget mange ganger at omleggingen i påske ikke gikk slik vi håpet. Det har vært mye å ta tak i, og vi har en stor gruppe mennesker som jobber med dette hver dag.

Jeg fikk beskjed av teknisk i går kveld at vi var nede fra klokken 20 til 21. Det er det jeg har å forholde meg til. Vi forsøker også å varsle om nedetid der det er mulig, men det var det ikke i går. Dessverre.

Jeg får ikke med meg alt som skrives her inne - men tar gjerne imot spørsmål og henvendelser fra dere, helst på mail: karine@babyverden.no. Der garanterer jeg svar!

mvh
Karine

Redaktør Karine skrev:
Hei!

For det første: vi føler i aller høyeste grad at vi har forpliktelser overfor dere! Det er dere som gjør forumet til det det er, og derfor legger vi også veldig mye ressurser i å utbedre feil og mangler.

Jeg har vært inne og beklaget mange ganger at omleggingen i påske ikke gikk slik vi håpet. Det har vært mye å ta tak i, og vi har en stor gruppe mennesker som jobber med dette hver dag.

Jeg fikk beskjed av teknisk i går kveld at vi var nede fra klokken 20 til 21. Det er det jeg har å forholde meg til. Vi forsøker også å varsle om nedetid der det er mulig, men det var det ikke i går. Dessverre.

Jeg får ikke med meg alt som skrives her inne - men tar gjerne imot spørsmål og henvendelser fra dere, helst på mail: karine@babyverden.no. Der garanterer jeg svar!

mvh
Karine

Men skjønner ikke dere det at de fleste av oss faktisk har tålmodighet? Eller, la meg korrigere, vi hadde tålmodighet. Vi har full forståelse for at ting ikke har gått som det skal og at dere føler dere gjør det dere kan. Men av og til skal det ikke mer til enn informasjon. Oppdater oss, gjerne jevnlig, om hva dere jobber med å utbedre av alle disse tekniske sviktene vi opplever og rapporterer til dere! Gang på gang på gang rapporterer brukere om tekniske feil, men vi hører jo aldri noe fra dere, så vi må jo nesten bare gå ut i fra at dere ikke bryr dere/velger å ikke gjøre noe med det! Og det er sånne ting som tærer på tålmodigheten!

Du skriver at dere prøver å gi beskjed på forhånd om nedetid. Jeg har ennå til gode å oppleve å få vite om det på forhånd, og jeg er fortsatt innom forumet og Babyverden daglig! Og herfra opplever jeg nedetid flere ganger i uken! Hvor er det dere melder om dette? Ihvertfall et sted de fleste av brukerene ikke vanker, for å si det sånn.

Jeg er sikker på at de fleste har forståelse for at ting tar tid, men dere mister brukere, MANGE brukere. Jeg syns det er på tide at dere lytter tiø oss og tar til dere de konstruktive forslagene vi kommer med - for dem har det vært mange av!

Per i dag er det kun en eneste ting som holder meg igjen på forumet her, og det er den forpliktelsen jeg føler overfor terminforumet mitt, for jeg har sagt ja til å oppdatere fødetråden vår. Og jeg angrer, for dette er bortkasta tid! (og det er jo ingen igjen på terminforumet......).

Det å i det hele tatt slippe alle inn på et uferdig forumet var en reall bommert..

Back
Topp