Sigrid blir mamma

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Syntes det er morsomt jeg :P Hu er så ærlig, å setter ord på mye av det jeg ikke klarte å sette ord på selv, eller ikke turte å sette ord på :P

Jaaaa storkoser meg med å se på det :D artig og ærlig :)
Det er morsomt å se flere i samme situasjon :P Syntes Johanna Grønneberg var gøy å se også, men hu er virkelig ikke like morsom :P

For ikke å snakke om Else Kåss Furuseth, hu sier så mye rart, alt hun tror om alt dette med barn :p Haha

Jeg har bare sett den første episoden.. Men i morgen har jeg hjemme alene dag.. Så tenkte å ta et maraton med tv-serier + sigrid blir mamma ;) Synes det er veldig forfriskende at hun er så ærlig!

Ærligheten er absolutt best!! Kjempefint program, men må innrømme at jeg ble litt irritert over at hun dro inn så mye om amming i dag...

Syns det er alt for mye ammepress i Norge i dag og mange mammaer sliter pga dette.. Men ellers et topp program!

Ærligheten er absolutt best!! Kjempefint program, men må innrømme at jeg ble litt irritert over at hun dro inn så mye om amming i dag...

Syns det er alt for mye ammepress i Norge i dag og mange mammaer sliter pga dette.. Men ellers et topp program!
Jeg er egentlig enig i at det var mye ammeprat. Samtidig syntes jeg de sa mye nyttig om det også :)

Er et morsomt program, ler meg ihjel..Tror Sigrid tør å si ting mange mødre tenker men ikke sier og det liker jeg.

Jeg digger Sigrid, hun er så i overkant ærlig og tøff, det liker jeg :) Det er nok det fineste graviditets/mamma-programmet jeg ser for tiden, kjenner meg langt mer igjen i Sigrids tilværelse enn de britiske/amerikanske mødrene i Fødestuen og tenåringene i Unge mødre :p Jeg gråter og ler sammen med henne, gleder meg hver uke til ny episode.

Ja Sigrid er super å se på! Ærlig og forfriskende. Har tatt opp episoden i går som jeg skal kose meg med litt senere :-)

Back
Topp