Signerer går faaan ikke an..

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Skulle igangsettes i dag. Det var vurdert, avtalt og bestemt 3.12. Kom på sykehuset i går fordi jeg skulle i kontrollert søvn. De visste på føden at jeg skulle inn, men ikke hvorfor. Første alarm går.. Så mumler jordmor noe om mangler i journalen, men at "det kanskje var snakk om igangsetting i morra? (I dag altså)". Andre alarm går..

I dag kom en ny jordmor inn og sier at jeg ikke må bli skuffet om de sender meg hjem, noe som de sannsynligvis gjør fordi jeg bare er uke 38+4, men at legene kommer kl 9, så de skulle ta en vurdering da..

I alle dager, hva slags surrete sykehus er det dere kommer til? Det går jo ikke an å behandle folk sånn!!! Å ta imot en pasient, og ikke vite hva hus skal... Kjenner jeg blir kjempeprovosert!

Faan altså! Det er lett å si nekt å reise hjem, men jeg hadde nok ikke klart det selv. Håper legen din nå skjærer igjennom og setter igang!

Nei! Vet du hva!! Håper dere klager til pasientvernombudet om dette altså! Det er uholdbart å bli behandlet på denne måten, man skal ikke måtte ringe et sykehus 1000 ganger for å bekrefte timer og hva som skal skje! :(

Fy søren er det ingen sykehus som klarer å ha en kommunikasjon? Skal selv opp på føden idag og håper jo virkelig de vett jeg kommer og jeg ikle trenger å bruke 6 t som sist...

Da blir det straks baby ❤️ lykke til!

Lykke til :-)

Nå tok de vannet ihvertfall:) de fant papirene og det viste seg at det er fødselsoverlegen som har fattet beslutningen, så da har de ikke så mye de skulle sagt:)
Så bra!!!!!! Da får vi tro det går MYE fortere hos deg enn meg:)

Nå tok de vannet ihvertfall:) de fant papirene og det viste seg at det er fødselsoverlegen som har fattet beslutningen, så da har de ikke så mye de skulle sagt:)
Det var da enda bra :)

Så bra det ordnet seg! Lykke til :)

Så bra det ordnet seg :D masse lykke til! Snart er du ferdig!! Juhuu :)

Back
Topp