Signaturer - begrensinger eller ikke?

RedElf

Elsker forumet
Først må jeg si at det nye forumet faller i smak hos meg. Ryddig og oversiktlig. :) Godt jobba!

Det eneste som plager meg litt er at noen brukere har voldsomme signaturer som gjør at det smale designet blir ødelagt. Enten er bildene kjempestore eller det er så mange ting i signaturen at budskapene i trådene forsvinner helt blant blinking og popping av diverse animerte dingsebomser.

Vet at flere forum har en begrensning på antall tegn i signaturen for å unngå dette problemet. Det hjelper litt med nytt design når signaturene gjør at det ikke kommer til sin rett.

Så hva syntes dere? Bør det være en begrensing på antall bilder, størrelse på bilder, antall tegn og lignende i signaturfeltet?

Antallet tegn i signaturen gjør jo ikke en dritt for å bekjempe store signaturer. Det vil jo si at så lenge man linker til ett bilde på Photobucket kan man ha en svær fil på 500x700 pixler.

Begrensningen bør heller være på pixler. På feks Nybaktmamma har de en grense på tror det er 100x600 eller noe sånt, kanskje litt mindre... Synes sånne grenser er fine jeg. 

Nå har ikke jeg det problemet du har da, jeg bruker Opera, og der blir det sånn at om en bruker har en signatur som er videre enn sidens vidde, klippes den bare rett og slett, i denne nye versjonen. Yay fordi scrollingen bortover i den gamle var noe møkk. 

De har sagt at de skal få forumet bredere innen et par uker, så da vil kanskje signaturproblemet løse seg selv? 

Ellers hadde det vel og vært nyttig om man kunne skjule enkelte signaturer (uten å skjule alles), så slipper man unødvendig store og/eller støtende signaturer. 

Mistenker sånt her burde skrives i prikken sin tråd, for blir vel fort glemt i mengden emoticon

brukere bør bruke mindre bilder i signaturen sin ja. så man slipper å scrolle milevis for å lese alle innleggene. Det er kjempebra at man kan ha bilder o.l. for da kjenner man igjen folk her inne mye lettere om det bare er nick (som f.eks. på bim), men grunnen til at jeg ikke valgte å være på bv-forumet var fordi man måtte scrolle forbi hundrevis av store bilder når man leste. Kom tilbake da - men kun fordi barselgruppen min var her inne.

Back
Topp