Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg ikke sett tråden din Unnskyld!Laget en tråd på det tidligere , men ble ikke noe av det da. Såklart vi må ha signatur! En vinterbaby med fin tekst
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sa vel en gang før at det er for tidlig fordi det er så mange som ikke har kommet hit og jeg mener at også de bør få si sin mening.det går fint ja, jeg fikk bare beskjed om at det var for tidlig, ikke enigi det jeg da men nå må vi ordne ett. ok om noen lager eks 2 eller 4 ulike så kan vi stemme?
Det tar jo tid å bestemme slikt så det er vel greit å ha noen forslag så de andre som kommer inn kan se og! Skader jo ikkeJeg sa vel en gang før at det er for tidlig fordi det er så mange som ikke har kommet hit og jeg mener at også de bør få si sin mening.
Men i mitt forrige innlegg skrev jeg at man bør kunne velge selv hvilket bilde og ikke nødvendigvis bare vinnerbildet. Spesielt siden vi er så tidlig ute med å lage dette
Signaturbilder er koselige
Gud så nydelige..Spes den første og siste
Åååå den var nydelig!noe søtt med hvitt og blått som er litt vinter? med snøkrystaller?
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/0d/87/ed/0d87ed5a06c19ba53dc3b88665bc211a.jpg
noe alle dette hadde vært ksoelig