Signaturbilde

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Er dette noe dere kunne tenkt dere? :D

Jeg er ikke flink på data så jeg lager ikke noe, men tenker det er andre her som er veldig flinke :) Dersom flertallet ønsker såklart!

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Kanskje noen ville lagd noen forslag? :) Husk å les regler for bilder her inn først :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jajajaja :D

Laget en tråd på det tidligere , men ble ikke noe av det da. Såklart vi må ha signatur! En vinterbaby med fin tekst

Sent from my iPhone using BV Forum

Laget en tråd på det tidligere , men ble ikke noe av det da. Såklart vi må ha signatur! En vinterbaby med fin tekst

Da har jeg ikke sett tråden din :) Unnskyld!

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja det må vi da ha ;) Jeg er ikke spesielt flink på slike ting men kanskje noen andre her inne er?? :)

det går fint ja, jeg fikk bare beskjed om at det var for tidlig, ikke enigi det jeg da ;) men nå må vi ordne ett. ok om noen lager eks 2 eller 4 ulike så kan vi stemme?

Ja jeg synes det hadde vært fint, men jeg synes det bør være opp til hver enkelt hvilket bilde som en vil la representere seg.
Litt fordi terminforumet vårt er bare halvt og knapp nok det oppfylt så ikke alle kan være med å stemme og kanskje noen har sterke meninger om vinnerbildet" og kanskje ikke vil ha det etc.

Men om noen har lyst å lage signaturbilde så er jeg åpen for forslag :)

det går fint ja, jeg fikk bare beskjed om at det var for tidlig, ikke enigi det jeg da ;) men nå må vi ordne ett. ok om noen lager eks 2 eller 4 ulike så kan vi stemme?
Jeg sa vel en gang før at det er for tidlig fordi det er så mange som ikke har kommet hit og jeg mener at også de bør få si sin mening.

Men i mitt forrige innlegg skrev jeg at man bør kunne velge selv hvilket bilde og ikke nødvendigvis bare vinnerbildet. Spesielt siden vi er så tidlig ute med å lage dette :)

Signaturbilder er koselige :)

Jeg sa vel en gang før at det er for tidlig fordi det er så mange som ikke har kommet hit og jeg mener at også de bør få si sin mening.

Men i mitt forrige innlegg skrev jeg at man bør kunne velge selv hvilket bilde og ikke nødvendigvis bare vinnerbildet. Spesielt siden vi er så tidlig ute med å lage dette :)

Signaturbilder er koselige :)
Det tar jo tid å bestemme slikt så det er vel greit å ha noen forslag så de andre som kommer inn kan se og! Skader jo ikke :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Vi må jo ha ett felles, er jo det som er hele greier føler jeg.

Alle var fine!! Men er ikke alle som feirer jul, så greit med noe mer vinterlig enn julete :)

Altså, de bildene var bare noen eksempler som det også står, sånn at vi kunne få noen ideer av hvordan det kan bli.

Jeg personlig forbinder ikke julenisselue på babies med å feire jul,da det også er nyttårsgreie for meg også.
Men skjønner også hvordan du tenker sommerfugl.

Er jo bare å komme med forslag på bilder alle som en her inne-fritt frem ;)

Back
Topp