signatur????

Maybs

Elsker forumet
Prøvde å lage et bilde av alle mine tre barn, men greidde ikkje å laste det opp med imageshack?? e det nokken som he peiling?? fær berre opp at det e feil fil..?? men det e no samme fil som når ej henta andre bilder..
ser trudelillelutt, mariannek og linnipusegal he det... _Kjempetakk hvis nokken kan hjelpe...

ka link må ej legge inn?? nokken som veit?
Greidde å laste opp bildet ej he laga no... MEN ingen av linkane på imageshack funka i signaturen på profilen min???????????????? [:(][>:][8|][:@]

hmm.. har du huska å huke av på resize image???
jeg vet der er mange som bruker andre programmer for å lage til signaturene sine her inne... hmm[8|][8|]

ja he komt so langt at ej skal velge en av linkene og plassere den i signaturen på profilen min.... men ingen av dei funka!!! forstende ingenting.... [&o][:-][&o][:-] et brøhaud e ej...

Ej må berre flire ta mej sjøl...  ej e virkelig ute å kjøre... e det masse ej skal ta vekk? he prøvd litt forskjellig no men ingenting ser ut til å virke...

Takk for det, syns dei e verdens skjønneste..

Hadde no en liten søtnos du også!! Å en fin signatur også...[8D][:D]

hihihihi[:)][:)]

ORIGINAL: Mirage

jeg er lusen på å forklare, sorry altså [8|][:D]...

prøver på nytt..

skriv [img]
lim inn linken (http://img263.imageshack.us/img263/3261/222bebisanecg0.jpg)
skriv [/img]

alt skal liksom være i en hel "setning" uten mellomrom ..

Nei det e nok heller ej som e helt forferdelig på data! men tusen takk for hjelpa... Fikk det til tilslutt!!

Back
Topp