Signatur og ticker

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
P

Prikken

Guest

Hei dere!

Signatur og ticker skal nå være på plass på "min side" igjen. Og alle skal kunne endre/oppdatere dette.

Ha en fantastisk fin vårdag, folkens!

Nei, har fortsatt feil ticker....
Lagde en ny ca en uke før det ble nytt forum, og det er nå den gamle tickeren som vises...

Kan man endre gammel ticker, eller må man lage ny for hvert år?

Den jeg hadde gikk visst bare til to år. 

Mulig det bare er jeg som ikke har skjønt det også da :/

Ja du må lage ny ticker for hvert år. Jeg laget ny signatur for ikke så lenge siden men her er det også min gamle signatur som dukker opp nå. >:| Jada, kan bare forandre det igjen men irriterende still.

Hei Prikken

Når man trykker på ikonet for å laste opp bilde, får man bare hentet bilde fra fil, ikke lagt inn URL. Dersom man legger inn tickeren på den måte tikker den ikke. Man må bruke URL

CandyMam skrev:
Nei, har fortsatt feil ticker....
Lagde en ny ca en uke før det ble nytt forum, og det er nå den gamle tickeren som vises...

Samme her! :(

Ingenting har kommet tilbake her enda...

Min er heller ikke kommet opp enda.

Jeg får det heller ikke til :o/ 
Og jeg får heller ikke lagret signaturen min, trykker på lagrer men den reagerer ikke! 

Hmm e d kommen tebake her da...

Eier av en gutt skrev:
Hei Prikken

Når man trykker på ikonet for å laste opp bilde, får man bare hentet bilde fra fil, ikke lagt inn URL. Dersom man legger inn tickeren på den måte tikker den ikke. Man må bruke URL

Man må bruke samme kode som før. Den der det står pseudo et eller annet. så legges den direkte inni feltet for signaturen. det funket her

Back
Topp