Signatur med bilde

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Nokon som kan lage ein slik til meg? Litt lik den eg har no, men med kva forum eg høyre til i (ikkje dato) tillegg til skrift: Me venter eit kjærlighetsborn[:)][:)]

Æ kan gjør d,men veit ikke om æ finn akkurat d bilde du har da... men du kan sikkert send et bilde om du har et du vil bruk :)

Du kan velge bilde du[:)] Eg lika godt slike koselege bilder. Kanskje du finner eit med ei dame med stor mage og mann sine hender holder på magen ? Men det er ikkje eit must[:)] Tusen tusen takk[:D]

D kan æ vettu:) Å d ska stå: tilhører februar 2010? Åsså Me venter eit kjærlighetsborn?
Nå spesiell rekkefølge du vil d ska vær,eller? :)

ORIGINAL: *MillaSkalFåBejbis*

D kan æ vettu:) Å d ska stå: tilhører februar 2010? Åsså Me venter eit kjærlighetsborn?
Nå spesiell rekkefølge du vil d ska vær,eller? :)

Det med me venter kjærlighetsborn i februar 2010[:)] Trur det blir best[:)]

mene altså,om d ska stå på dialekt? hehe
Eller bokmål?

Om bokmål er enklest. Bruker du det[:)][:)]

Dn e god ja,ska få ordna d æ vett :)

Tusen tusen takk[:D][:D][:D]

Har du fått dn? :) E itj såå flink me derre PM greian,men prøvd å send allfall..hehe

Akkurat slik eg tenkte det[:D][:D][:D][:D][:D] Den er perfekt[:)][:)][:)]

Eg må bare seie at signaturen er nydeleg, noko av det vakreste eg ser, er når ein mann og dame held over magen slik[:D][:D][:D] Tusen hjarteleg takk[:D]

Ja enig me dæ i den :D Får en spesiell god følelse i kroppen av å sje et sånt bilde :D
Va egentli et anna bilde æ villa bruk da,men fant d ikke igjænn :/

Men vart fint derre da,sjøl om d ikke va akkurat som æ hadd tænkt d..hehe
:D

*værsågod* :)

Ja enig me dæ i den :D Får en spesiell god følelse i kroppen av å sje et sånt bilde :D
Va egentli et anna bilde æ villa bruk da,men fant d ikke igjænn :/

Men vart fint derre da,sjøl om d ikke va akkurat som æ hadd tænkt d..hehe
:D

*værsågod* :)

Syns bildet er meir enn bra nok eg[:D][:D][:D] Aldri opplevd den følelsen, av ein slik mage men det skal eg få gjere no[:D][:D][:D][:D]

Jepp d ska vi alle sammen :D har lagt ned veto mot at nånn fra terminklubben her får mist så... *e lov å håp allfall*
;):)

Jepp d ska vi alle sammen :D har lagt ned veto mot at nånn fra terminklubben her får mist så... *e lov å håp allfall*
;):)

Me får håpe på det beste ja[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Så koselig signatur!!

Ja eg er veldig fornøyd[:D][:D][:D]

Back
Topp