Signatur borte på app (Android)

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
I dag er signaturen min borte når jeg skriver innlegg fra mobilen min, og det er borte fra menyen på innstillinger. Jeg hadde signatur i går.

Signaturen min er fremdeles borte, og finnes ikke på menybildet. Fordelen er at jeg kan lese alle innlegg jeg poster for tiden, men ulempen er jo at jeg har lyst til å ha signatur.

Når jeg forsøker å skrive signaturen min i innlegget blir innleggene igjen usynlig for meg, men synlig for andre. Hvorfor er det sånn at jeg på mobil-app ikke kan lese noen innlegg hvis det står * Taster på app på mobilen * et eller annet sted i innlegget? Nå skriver jeg på PC, men om jeg går på mobilen kan jeg ikke se dette innlegget siden jeg har skrevet mobil-signatur-teksten min i dette innlegget. Jeg kan heller ikke se dersom noen quoter et innlegg med signaturteksten min. Dersom jeg legger ut et bilde kan jeg se all tekst over bildet, men ikke teksten under bildet, dersom det inneholder signaturteksten min. Innlegg med signaturen på iPad * Taster på app på padda * kan jeg se både på mobil-app, iPad-app og PC. På iPad og PC kan jeg se alle innlegg alltid. På mobil må jeg gå tilbake til innleggene mine og trykke "rediger" om jeg vil lese dem.

Det har vært sånn helt siden oppdatering tidlig i våres. Jeg har spurt om det før, men får ikke noe svar.

Dersom alle innleggene mine inneholder signatur-teksten ser det sånn ut (her har jeg laget en test på Testforumet):
1411730165233-jpg.79837

Dersom jeg legger inn en skrivefeil i alle signaturene (også den inne i quoten) ser det sånn ut:
1411730219488-jpg.79838

Jeg har iPhone og signaturen min har blitt sporløst borte. Til og med der man skriver inn selve signaturen er borte. Hjelp, teknisk! Hjelp!

Ja. Høres ut som det samme. Finnes ikke noe som heter signatur i innstillingene mine i det hele tatt lenger.

Samme her. Er det tatt bort med vilje? Er det ikke meningen at vi skal ha det lenger, kanskje?

Jeg tror det er andre som har det fortsatt, hvert fall var det mange som fortsatt hadde det da jeg mistet min 5. september (for over 3 uker siden).

Jeg tror det er andre som har det fortsatt, hvert fall var det mange som fortsatt hadde det da jeg mistet min 5. september (for over 3 uker siden).
Ja, flere som hadde da du mistet, men i det siste nå så ser jeg ikke signatur på noen og flere folk på skravletråden på generelt som heller ikke finner signatur på innstillinger på appen...

Ja, flere som hadde da du mistet, men i det siste nå så ser jeg ikke signatur på noen og flere folk på skravletråden på generelt som heller ikke finner signatur på innstillinger på appen...

Aha. Kanskje jeg bare var først? :p Testperson. :rolleyes:

Mye mulig. Håper snart teknisk kan svare oss. Trodde dette forumet var et sted teknisk svarte på ting?!

Ja, innimellom tror jeg, men denne tråden er jo fra 5. september så det er ikke så ofte tror jeg.

Ja ser at signaturen er borte ved bruk av iOS appen og ved bruk av Android appen. Skal sende en melding til de som utvikler appen :-)

Den nye oppdaterte appen vil heller ikke vise signatur. Har nok en gang meldt dette inn til firmaet som utvikler forum-appen.
Beklager dette!

Ja ser at signaturen er borte ved bruk av iOS appen og ved bruk av Android appen. Skal sende en melding til de som utvikler appen :-)

Kan dere også se på hvorfor jeg ikke kan lese innleggene mine som har signatur når jeg er på appen?

Den nye oppdaterte appen vil heller ikke vise signatur. Har nok en gang meldt dette inn til firmaet som utvikler forum-appen.
Beklager dette!
Takk for svar. Håper det blir gjort noe med av disse utviklerne.

Back
Topp