I dag er signaturen min borte når jeg skriver innlegg fra mobilen min, og det er borte fra menyen på innstillinger. Jeg hadde signatur i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Er det tatt bort med vilje? Er det ikke meningen at vi skal ha det lenger, kanskje?Ja. Høres ut som det samme. Finnes ikke noe som heter signatur i innstillingene mine i det hele tatt lenger.
Samme her. Er det tatt bort med vilje? Er det ikke meningen at vi skal ha det lenger, kanskje?
Ja, flere som hadde da du mistet, men i det siste nå så ser jeg ikke signatur på noen og flere folk på skravletråden på generelt som heller ikke finner signatur på innstillinger på appen...Jeg tror det er andre som har det fortsatt, hvert fall var det mange som fortsatt hadde det da jeg mistet min 5. september (for over 3 uker siden).
Ja, flere som hadde da du mistet, men i det siste nå så ser jeg ikke signatur på noen og flere folk på skravletråden på generelt som heller ikke finner signatur på innstillinger på appen...
Mye mulig. Håper snart teknisk kan svare oss. Trodde dette forumet var et sted teknisk svarte på ting?!Aha. Kanskje jeg bare var først?Testperson.
![]()
Mye mulig. Håper snart teknisk kan svare oss. Trodde dette forumet var et sted teknisk svarte på ting?!
Ja ser at signaturen er borte ved bruk av iOS appen og ved bruk av Android appen. Skal sende en melding til de som utvikler appen![]()
Ja ser at signaturen er borte ved bruk av iOS appen og ved bruk av Android appen. Skal sende en melding til de som utvikler appen![]()
Takk for svar. Håper det blir gjort noe med av disse utviklerne.Den nye oppdaterte appen vil heller ikke vise signatur. Har nok en gang meldt dette inn til firmaet som utvikler forum-appen.
Beklager dette!