Sigermor

nitalita

Gift med forumet
Noen fler som sliter med svigermor på noen måter? Hos meg ble alt merkelig med svigermor når Linea ble født..

Min svigermor er ikke spesielt engasjert. Frida er første barnebarnet, men hun er mest opptatt med seg selv. Men det er hennes tap. Heldigvis har hun mine foreldre og oldeforeldre.

Min svigermor ble helt sprø når Snuppa ble født. Kom inn døra og reiv ungen ut av armene på meg, hylte og ropte og var helt overstadig begeistret. Med det resultat at ungen ble vettskremt og hylte hver gang hun kom i nærheten.

Det verste var enda at svigermor ikke ville la meg roe henne heller når hun skrek. "Barn har bare godt av å skrike litt, de trenger å utvikle lungene!" [:@]

Heldigvis bodde vi langt unna da og selv om vi bor nærmere nå er det fremdeles nok avstand til at vi slipper å se de så altfor ofte. Men hun har roet seg mye på de to årene som har gått siden Snuppa ble født. Mye takket være at min svigersøster fikk sitt første barn. Det er helt klart noe annet å være mormor enn farmor, så nå går alt så meget bedre!

Men nå er Snuppa også gammel nok til å si fra selv når bestemor "tar av". De har hatt sine feider hvor Snuppa har ropt og kjeftet på bestemoren! (Takk og pris!!) [:D]

Får håpe det går seg til hos deg også!

Klem,
Ronja

Rart egentlig...kommer alltid til å være n oe med di derre svigermødrene. Hos oss er det min mamma som bor langt ifra oss,så det kan jo være at min samboer bare er glad for det! Men det som liksom er greia som jeg syns er litt vond egentlig er at når jeg gikk svanger brydde alle seg så om meg..og ja du vet jo sikkert hvordan det er. Mens nå i ettertid når jeg trenger det som mest er alle "borte" og spes svigermor! Akurat som om jeg ikke er så viktig lenger!! Jeg sliter litt med sv.skaps dep og da bør værtfall hu som har født før vite hvordan ting kan være etterpå!

Det er vel en grunn for det er så mange filmer (komedier) som heter noe med svigermor er et mareritt

Back
Topp