Sigaren;Moxa rolls

twinanne

Forumet er livet
Gud hjelpe meg, nå melder jeg meg inn i klubben til pingla vår.[8|]

Som sakt så har noen av oss her inne brukt denne, fått den av akkupunktur dama i Porsgunn.
Hun tegnet en sirkel med noen punkter litt over korsryggen, der skulle vi føre den påtente sigaren som stinker og ryker noe forferdelig, min kjære gjorde det på meg tidligere i dag ute på hverandaen i sola.
Det jeg egentlig ville si,; den var varm den, var litt nervøs at min mann skulle stumpe sigaren i ryggen min men han sa at han ikke var nær, men det var varmt gett. etterpå greide jeg nesten ikke å stå på beina, ble så mo i beina gett, om det var pga at jeg ikke er helt i form også hvet jeg ikke, men den slo nesten beina vekk under meg gett.

Prøveline og Vugge hvordan funket den på dere?
Er det flere som har prøvd denne her?

har hørt at eg ikke e pingle lenger så lurer på om eg skal melde meg ut av det der[:D][:D][:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

har hørt at eg ikke e pingle lenger så lurer på om eg skal melde meg ut av det der[:D][:D][:D]

He he... jeg ventet bare på deg, du har nok rett der så da for vel jeg ta over denne rollen da med min naturlige syklus hvor det verken er sprøyter eller nesespray, bare en sigar[:o][8|]

ORIGINAL: twinanne

He he... jeg ventet bare på deg, du har nok rett der så da for vel jeg ta over denne rollen da med min naturlige syklus hvor det verken er sprøyter eller nesespray, bare en sigar[:o][8|]

men sigar??????????????[8|][8|][8|]

Ja det er en lang sigar på ca 20 cm som man tenner på, det er noe burot og andre urter inni her, blir brukt i østens medisin eller homopati, den blir brukt  på en sone i korsryggen litt over, mitt på ryggen der er det et søkk et punkt som de bruker i soneterapi og akkupunktur. Dette område varmes opp med denne røyken og sigaren, dette medfører at den heler livmoren slik at det kan bli lettere for spiren å feste seg, den varmer opp en kald livmor, det er jo ingen som vil trives å oppholde seg i et kjølerom over lengre tid, for å si det på en enkel måte det øker blodgjenomstromningen til livmoren, dette fører til bedre slimhinne og lettere for et foster å oppholde seg der inne. Bruker den i 10 min. slukker den og fortsetter dagen etter  og så neste dag osv til den er brukt opp.

Ja det er en lang sigar på ca 20 cm som man tenner på, det er noe burot og andre urter inni her, blir brukt i østens medisin eller homopati, den blir brukt  på en sone i korsryggen litt over, mitt på ryggen der er det et søkk et punkt som de bruker i soneterapi og akkupunktur. Dette område varmes opp med denne røyken og sigaren, dette medfører at den heler livmoren slik at det kan bli lettere for spiren å feste seg, den varmer opp en kald livmor, det er jo ingen som vil trives å oppholde seg i et kjølerom over lengre tid, for å si det på en enkel måte det øker blodgjenomstromningen til livmoren, dette fører til bedre slimhinne og lettere for et foster å oppholde seg der inne. Bruker den i 10 min. slukker den og fortsetter dagen etter  og så neste dag osv til den er brukt opp.

ivf e en rar ting, helt utrolig ka de har funnet ut,alt som gjøres der e rart og helt utrolig,men dette her høres veldig rart ut[8|][:)]

ivf e en rar ting, helt utrolig ka de har funnet ut,alt som gjøres der e rart og helt utrolig,men dette her høres veldig rart ut[8|][:)]

Helt enig med deg der, bare gjør det jeg får beskjed om jeg n¨å, men jeg henger ikke helt med i timen, men dette forbereder dette punktet før hun fortsetter med akkupunkturen, dette er en måte å bruke varme på som skal styrke opp under akkupunktur punktene, men nå tror jeg at jeg skal slutte å bable, for nå hvet jeg ikke så mye mer hva hun akkupunktør dama egentlig holder på med, men jeg for stole på at hun kan jobben sin, det er jo litt deilig og ikke hvite alt også og bare gjøre det man får beskjed om for en gang skyld, det er mange nok tanker i hodet mitt om jeg ikke skal forstå alt mellom himmel og jord også.

Back
Topp