Sierforsiktig Hei :)

Lillesooolstråle

Forelsket i forumet
Tørr endelig å melde meg offesielt inn her:)

Hei jenter

Jeg er 25 år gammel og fra Vest Agder.
Jeg er gift med en mann som jeg er hodestups forelsket i.

Dette er 4 gangen jeg er gravid.
Jeg har måtte avbryte i uke 21 på grunn av alt for mange misdannelser, og har hatt to SA i uke 8.
Vi har prøvd i over 3 år å få barn, det hele har vært hjerteskjærende.

Fikk etter hvert god oppfølging av Gynekolog, begynte på Abyle e (blodfortynnende) og er nå 16 uker på vei. Jeg kjenner begynner å tørre å glede meg litt.

Det blir fint å bli kjent med dere alle sammen :)

Gratulerer så mye! Du har hatt en tøff vei hit leser jeg, men denne gangen går det nok bra :Heartred :) kos deg med svangerskapet!

Gratulerer og velkommen :-)

Gratulerer og velkommen hit! Nå denne gangen skal det gå bra!

Gratulere så mye, og velkommen:-)

Gratulerer og velkommen hit.
Jeg måtte også avbryte pga misdannelse, men ble oppdaget i uke 12-13 så litt tidligere for meg. Føler med deg for det er veldig vanskelig. Vi har et barn fra før så jeg hadde en god erfaring før den vonde så jeg forestiller meg det har vært ennå tøffere for dere.
Det ser heldigvis bra ut denne gangen og jeg har fått god oppfølging.
Denne uken har vært litt tøff for jeg hadde egentlig termin nå.... Heldigvis nytt lite under på vei.
Håper det går bra gjennom resten av svangerskapet! Klem

Gratulerer og velkommen hit.
Jeg måtte også avbryte pga misdannelse, men ble oppdaget i uke 12-13 så litt tidligere for meg. Føler med deg for det er veldig vanskelig. Vi har et barn fra før så jeg hadde en god erfaring før den vonde så jeg forestiller meg det har vært ennå tøffere for dere.
Det ser heldigvis bra ut denne gangen og jeg har fått god oppfølging.
Denne uken har vært litt tøff for jeg hadde egentlig termin nå.... Heldigvis nytt lite under på vei.
Håper det går bra gjennom resten av svangerskapet! Klem

Godt å høre at du får god oppfølging og føler deg ivaretatt. Det er så viktig etter noe sånn som vi har vært gjennom.
Krysser alt jeg har for at det går bra for oss begge denne gangen ❤️❤️❤️

Back
Topp