Sier hei til dere jeg har sneket på en stund :-)

Belissima

Glad i forumet
Hei!

Har sneket er siden begynnelsen av desember, men har ikke skrevet noe fordi det er folk som vet hvem jeg er som fort kan snike litt, men i morra er jeg 10 uker på vei, så hvis noen sniker etter gode nyheter får de jaggu tåle eventuelle dårlige også :)

Vi har en gutt på 1 år, unnfanget på naturlig måte etter å ha fått vite at sannsynligheten for å få barn uten hjelp var ørliten på grunn av senskader etter kreftsykdom, så vi hadde begynt den lange veien mot assistert befruktning. Nå har mirakelet skjedd nok en gang (så så mye for den analysen vi fikk på Riksen) og vi er sååå glade, nervøse og spente :) Mange ble overrasket på våre vegne sist, at det kommer en knert til etter bare 20 måneder blir morsomt å avsløre :)

Foreløpig termin er 17. august.

Fantastisk! Så heldige dere er <3 Velkommen inn skal du i hvert fall være :)

Velkommen hit :-) og gratulerer :)

Så moro :) jeg har ogsåmen som kommer 20 med etter :) når er minste din født?

Størsten (så rart at lille babyen min skal bli storebror.. vræææl) er født i desember 11 :) Enn din Tyren86? :) Mon tro om vi er født på samme tid også? :P

Takk alle sammen! :)

Jeg har en gutt som er født 02 desember 2011 :) og en jente som er født 13 august 2005 og nå er ny termin 24 august :) ja det hadde jo vært veldig gøy da :) hvor er du fra?

Så gøy :) er fra Tønsberg :) har din startet i barnehage enda eller?

Min starta i barnehage 1. oktober, har litt blandet følelse for det, men det er en liten barnehage med få voksne så det er "greit" :-) Enn din? Var du aktiv på termingruppa i desember 11 eller?

Nei jeg var ikke medlem der da. Min har ikke begynt enda men vi har søkt plass. Jeg gruer meg veldig og syns han er litt liten...

Ja, synes det var leit at han måtte starte som tidlig, men jeg fikk etter å ha surret meg på et jobbintervju med 4 uker gammel bebis, så gikk planen om dagpenger i vasken :P hehe

Men det går fint med han der eller? Han trives ? Og hvordan er han når dere drar? Uff jeg gruer meg veldig. Men med når 3 på vei og en form som er bedriten trenger jeg å komme meg litt til hektene

Ja, det gikk nesten litt for bra :-) Han stortrives, krabber inn i avdelinga i full fart og bare vinker til oss når vi leverer.. Men blir glad når han blir hentet også. Har aldri vært grining eller noe som helst i leveringssituasjon heldigvis, så har gått over all forventning :) Nå har de bare vært 6 barn på avdelinga fram til jul da, og 2-3 voksne alt etter hvilken dag det er, så er veldig rolig og stabilt der :)

Så kjekt! Eg har ei lita på snart 11 måneder. Så her blir det 18m mellom :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp