Sier forsiktig hei

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Fikk positiv digital idag :nailbiting::shy: jeg henger litt her og i oktober, har foreløbig termin 11 oktober, men det blir ks ca 2 uker før. Ca 27 september da :)

Vedlegg

• F0FCA0E1-D56B-4D90-A767-F8E1BFC329D7.jpeg
    F0FCA0E1-D56B-4D90-A767-F8E1BFC329D7.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 29
Hei på deg:-)
Gratulerer med svangerskapet❤️
Koselig med flere her.:dance008

formen grei?

Hei på deg:)
Gratulerer med svangerskapet❤️
Koselig med flere her.:dance008

formen grei?
Tusen tskk ❤️ Formen er fin foreløbig, men ser ikke fram til kvalmen kommer. Hatt alvorlig kvalme alle de andre gangene, så jeg slipper ikke unna :p

Tusen tskk ❤️ Formen er fin foreløbig, men ser ikke fram til kvalmen kommer. Hatt alvorlig kvalme alle de andre gangene, så jeg slipper ikke unna :p
Ånei, uff så kjedelig. Er mange som sliter med kvalme. Om det er en liten trøst.
Selv er jeg en av de som har slippt litt unna. Kun hatt lett kvalme i alle svangerskapa mine. unntaket er nå idag og igår har jeg for første gang opplevd ekstrem kvalme.. men nå har vi og hatt omgangsyke i hus, så usikker enda om det er det..

hvilken uke er du i ?

Ånei, uff så kjedelig. Er mange som sliter med kvalme. Om det er en liten trøst.
Selv er jeg en av de som har slippt litt unna. Kun hatt lett kvalme i alle svangerskapa mine. unntaket er nå idag og igår har jeg for første gang opplevd ekstrem kvalme.. men nå har vi og hatt omgangsyke i hus, så usikker enda om det er det..

hvilken uke er du i ?
Åh, kjedelig med omgangsyken! Jeg er bare 3+6, så kvalmen kommer om ca 2 uker :p

Back
Topp